ورزشی

زمان بازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با تایلند در فینال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با تایلند در فینال  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با تایلند در فینال

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران امروز یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 از ساعت 17:00 در فینال به مصاف تایلند خواهد رفت.

ملی پوشان بانوی هاکی روی یخ ایران که فقط سه سال از فعالیت‌شان در این رشته می گذرد، برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته اند و توانستند با افتخار به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023 راه بیابند.

تبریک معاون رییس جمهور به تیم ملی هاکی بانوان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدنشان را تبریک گفت.

به گزارش باغستان نیوز، انسیه خزعلی در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن آنها را تبریک گفت. در این توئیت آمده است: «درود و تبریک به بانوان قهرمان ایران؛ شیرزنان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از صف سنگاپور نیز گذشتند و فینالیست شدند.»

 بازیکنان و کادر مربی تیم هاکی رو یخ بانوان ایران

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران را در این دوره از رقابت ها هستند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی ایران هستند و اوویس حسن زاده نیز به عنوان مدیر تیم‌های ملی کاروان اعزامی را همراهی می کند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا