اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت شهادت سرهنگ شهید مسعود پرکاس در استان هرمزگان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت شهادت سرهنگ شهید مسعود پرکاس در استان هرمزگان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل شهادت شهید مسعود پرکاس چیست؟

سرهنگ شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی هرمزگان به شهادت رسید.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از فارس؛ سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: عصر امروز مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس با یک باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ شهید مسعود پرکاس
سرهنگ شهید مسعود پرکاس

قاچاقچیان پس از درگیری اولیه و زخمی شدن تعدادی از اعضای باند از محل متواری شدند

تلاش مرزبانان برای تعقیب و دستگیری اعضای این باند ادامه دارد.

به گزارش فارس، سعید مریدی رییس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان هرمزگان نیز 20 فروردین امسال توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان شجاع و فداکار با تاکید بر ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: قطعا انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون این شهید پایمال شود.

منبع: فارس

پایگاه خبری باغستان نیوز  شهادت جانسوز و مظلومانه این مرد آسمانی را به ملت شريف ايران و خانواده گرامی اش تسليت عرض می‌ نماید.

یادبود شادروان شهید مسعودپرکاس

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود شادروان شهیدمسعود پرکاس از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید:

یادبود شادروان شهید مسعود پرکاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا