ورزشی

نتیجه بازی دیشب پورتو و اروکا در هفته 31 لیگ فوتبال پرتغال + خلاصه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی دیشب پورتو و اروکا در هفته 31 لیگ فوتبال پرتغال + خلاصه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی پورتو و آروکا

منبع ویدیو: ورزش3

چیپ زیبای مهدی طارمی  راهی به دروازه نداشت

🔹مهدی طارمی در شب برتری یک بر صفر پورتو مقابل آروکا، ۸۷ دقیقه در زمین بود و از «هواسکورد» نمره خوب ۷ گرفت.
🔹طارمی در دقیقه ۱۱ این دیدار پس از یک دوی دیدنی با اوتاویو، در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ضربه چیپ زیبایی زد که به تیر خورد و راهی به دروازه نداشت.

نتیجه بازی پورتوی پرتغال مقابل اروکا

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف آروکا رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و ۸۷ دقیقه بازی کرد و نمایش نسبتاً خوبی نیز ارائه داد ولی در گلزنی ناموفق بود.

پورتو با این برد ۷۶ امتیازی شد تا همچنان به کسب قهرمانی امیدوار بماند.  بنفیکا با ۸۰ امتیاز در صدر قرار دارد و مدعی اصلی کسب جام است.

پورتو با کسب پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل اروکا ۷۶ امتیازی شد و فاصله چهار امتیازی خود با بنفیکا صدرنشین را در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال حفظ کرد و امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی را زنده نگه داشت.

مهدی طارمی نیز امید زیادی دارد فاصله یک گله با دو بازیکن ۱۷ گله بنفیکا را در سه هفته باقی مانده جبران کند و دوباره به آقای گلی لیگ برتر پرتغال برسد؛ عنوان و جایزه‌ای که کاملا برای او در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا