اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت و درگذشت سرهنگ علی اسماعیل زاده افسر عالی رتبه سپاه چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره علت فوت و درگذشت سرهنگ علی اسماعیل زاده افسر عالی رتبه نیروی قدس سپاه پاسداران چه بود و همچنین بیوگرافی او مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید

جزئیات درگذشت سرهنگ علی اسماعیل زاده

یک منبع آگاه در پی انتشار اخباری از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه ضمن تکذیب این اخبار، انتشار اخباری از این دست را جنگ روانی و خبرسازی کذبرسانه‌های معاند برشمرد.

این منبع آگاه تاکید کرد: روزهای گذشته یکی از پاسداران در سانحه‌ای در منزل مسکونی خود جانش را از دست داد که علت وقوع آن در دست بررسی است.

برخی رسانه‌های معاند از ساعاتی پیش مدعی ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه به نام سرهنگ پاسدار علی اسماعیل‌زاده طی روزهای گذشته در کرج شده بودند.

منبع: عصر ایران

تکذیب خبر ترور سرهنگ علی اسماعیل زاده از فرماندهان نیروی قدس سپاه

منابع خبری از ”مرگ مشکوک” یک افسر ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران در غرب تهران خبر داده‌اند.
🔺بر این اساس، سرهنگ علی اسماعیل‌زاده ”در اثر سقوط از بالکن خانه خود کشته شده است.”
🔺در حالی که بعضی از منابع از احتمال ترور سرهنگ اسماعیل‌زاده خبر داده‌اند، به نوشته حساب کاربری صابرین‌نیوز (نزدیک به نیروی قدس)‌ در توییتر، علت فوت ”هنوز مشخص نشده است.”
🔺پیش از این، کانال عماریون از ترور یک عضو نیروی قدس خبر داده بود ولی با حذف این خبر،‌ علت مرگ سرهنگ اسماعیل‌زاده را خودکشی اعلام کرد.
🔺مرگ سرهنگ علی اسماعیل‌زاده در حالی اعلام شده است که یک فرمانده ارشد دیگر نیروی قدس سپاه پاسداران، به نام سرهنگ حسن صیاد خدایی اول خرداد در تهران، در حمله‌ای که به اسراییل نسبت داده شد،‌ ترور شد.
🔺در روزهای گذشته یک مهندس وزارت دفاع هم در جریان یک حمله پهپادی به مجتمع پارچین کشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا