ورزشی

ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر بازیکن احتمالی پرسپولیس کیست ؟ + عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره بیوگرافی ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر بازیکن احتمالی پرسپولیس کیست به همراه نقل و انتقالات و عکس او مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات پیوستن احتمالی دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس با همراهی همسرش ندا چملانیان

 بحث حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس از حدود دو سال پیش مطرح شد اما این بازیکن که حتی آن زمان با سرخپوشان به توافق هم رسیده بود، درنهایت به سپاهان اصفهان رفت تا پروژه حضورش در این تیم تهرانی منتفی شود. با این همه اما یحیی گل‌محمدی همچنان خواهان جذب این بازیکن است تا اسماعیلی‌فر بتواند پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند.

در روزهای اخیر، صحبت‌هایی مبنی بر توافق پرسپولیس با اسماعیلی‌فر در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از حواشی به وجود آمده درباره رامین رضائیان، این بازیکن روز گذشته در صفحه شخصی خود متنی منتشر کرد مبنی بر اینکه جز با باشگاه سپاهان با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده است و این در حالی است که مذاکراتی بین او و پرسپولیس صورت گرفته بود، اما اینکه اسماعیلی‌فر چرا دست به تکذیب زده بود، موضوعی است که به حواشی ایجاد شده در خصوص رامین رضائیان برمی‌گشت.

با این همه به نظر می‌رسد موضوع انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس در مراحل پایانی قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن بالاخره در تیم نایب قهرمان دوره اخیر لیگ برتر زیر نظر گل‌محمدی کار خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه سپاهان هم تمایل دارد تا اسماعیلی‌فر را در تیم خود نگه دارد، اما احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس بسیار بیشتر از ماندن او در سپاهان به حساب می‌آید.

از طرف دیگر، خانم ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی‌فر که بازیکن تیم والیبال زنان ذوب‌آهن بوده، به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ بانوان راهی تیم سایپا خواهد شد که این موضوع می‌تواند بحث حضور اسماعیلی‌فر در تهران را به واقعیت نزدیک کند. همسر اسماعیلی‌فر که از بازیکنان مطرح والیبال بانوان به حساب می‌آید، احتمالا فصل آینده در تهران حضور خواهد داشت تا همچون همسرش حضور در تیمی تهرانی را تجربه کند.

این گمانه زنی ها در حالی است که چملانیان مدعی است فعلا تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

با این همه از آنجایی که فصل نقل و انتقالات اما و اگرهای زیادی دارد، باید منتظر ماند و دید که آیا اسماعیلی‌فر بالاخره پای قرارداد با باشگاه پرسپولیس خواهد نشست و آن را امضا می‌کند یا اینکه یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی باز هم مانع از این انتقال جذاب خواهد شد.

توافق ندا چملانیان و تیم والیبال سایپا؛ شایعه‌ای بیش نیست!

پیوستن ندا چملانیان بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن به سایپای تهران کذب‌ محض است.

توافق ندا چملانیان و تیم والیبال سایپا؛ شایعه‌ای بیش نیست!
توافق ندا چملانیان و تیم والیبال سایپا؛ شایعه‌ای بیش نیست!

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل لیگ‌های ورزشی ایران به پایان رسیده و همزمان با آن، پنجره نقل‌وانتقالاتی برای جابه‌جایی بازیکنان و مربیان باز شده است و شایعه‌های زیادی در این روزها بین مردم و رسانه‌ها پیچیده می‌شود.

امروز در برخی محافل ادعایی مبنی بر پیوستن ندا چملانیان، بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان به تیم والیبال سایپای تهران مطرح شده بود. اما این خبر در حد همان ادعا بوده و چیزی بیشتر از یک شایعه نیست.

نه‌تنها توافقی بین چملانیان و سایپا ایجاد نشده، بلکه اصلاً صحبتی برای حضور وی در سایپا وجود نداشته است. شایعه‌هایی که برای چملانیان ایجاد شده دلایل دیگری دارد اما تا این لحظه وی بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن است و با تیم دیگری برای فصل آینده مذاکره نکرده است.

بیوگرافی ندا چملانیان

ندا چملانیان (زاده ۱۶ اسفند ۱۳۷۲، اصفهان)  بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است

چملانیان بازیکن پشت خط زن تیم والیبال زنان سایپا تهران است.  وی همسر دانیال اسماعیلی فربازیکن فوتبال است. چملانیان سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن و بانک سرمایه هم دارد. تحصیلات کارشناسی تربیت بدنی. سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوان، جوانان، کاپیتان سابق تیم ملی جوانان، امید و بزرگسال والیبال بانوان را دارد. او سابقه عنوان سومی در رقابت‌های دانش آموزی آسیا، عنوان ششمی در جام باشگاه‌های آسیا ، پنج سال قهرمانی لیگ اصفهان، شش مقام قهرمانی  و پنج نایب قهرمانی با تیم ذوب آهن و یک قهرمانی با تیم سایپا در لیگ برتر ،لیگ والیبال زنان ایران عنوان برترین بازیکن سال ۹۶ لیگ برتر والیبال بانوان ایران، لیگ برتر والیبال زنان ایران ۱۳۹۶ نایب قهرمان تورنمت مجارستان با تیم ملی ایران را دارد. وی در سال ۱۳۹۸ به همراه تیم ملی بزرگسالان قهرمان تورنمنت کرواسی شد. وی به همراه تیم ملی به مقام هفتمی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ دست یافت.[ وی در پست پشت‌خط زن بازی می‌کند  در حال حاضر بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان می‌باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا