ورزشی

کارشناس داوری بازی سپاهان و پیکان دیروز جمعه در هفته 29 لیگ برتر فوتبال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری سپاهان و پیکان دیروز جمعه در هفته 29 لیگ برتر فوتبال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کارشناس داوری بازی سپاهان اصفهان مقابل پیکان

سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور بازی سپاهان و پیکان دو اشتباه بزرگ به سود سپاهان داشته است.

 امشب در اصفهان سپاهان موفق شد با ۵ گل پیکان را شکست دهد. نکته عجیب اما سریال اشتباهات داوری به نفع تیم سپاهان بود که حسابی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر دیروز برابر پیکان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. گل نخست سپاهان از روی نقطه پنالتی به دست آمد و وحید کاظمی داور مسابقه در همان نیمه اول، شرزود تمیروف بازیکن ازبکستانی پیکان را با دو کارت زرد اخراج کرد.

صحنه اخراج شرزود تمیروف

سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری در خصوص صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، اعلام پنالتی به سود سپاهان را تصمیم اشتباهی دانست و گفت: روی بازیکن سپاهان نیرویی وارد نمی‌شود که تعادل بازیکن را بر هم بزند. این یک برخورد عادی بود و نمی‌توانست خطا باشد. وحید کاظمی جزو داوران موفق این فصل بوده اما در این صحنه خطایی ندیدم.

وی در خصوص اخراج تمیروف تاکید کرد که جریمه این بازیکن با کارت زرد اول درست بوده اما در نشان دادن کارت زرد دوم به او اشتباه صورت گرفته است. مظفری زاده گفت: در این صحنه احمدزاده (بازیکن سپاهان) شبیه سازی می‌کند و بازیکن پیکان ضربه‌ای به او نمی‌زند. احمدزاده باید اخطار می‌گرفت.

کارشناس داوری همچنین ادامه داد: در دو مورد بازیکنان پیکان، برخورد بدی با داور داشتند که باید اخطار می‌گرفتند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. مگه فصل گذشته تیم استقلال قهرمان نشد ؟ کدوم یک از اعضای باشگاه پرسپولیس اعم از کاردفنی گرفته الی بازیکنان تیم ، دیده باشیم درمورد مسائل پشت پرده و عوامل غیر فوتبالی حرفی زده باشن و قهرمانی تیم استقلال رو با توجه ب این مسائل گفته باشن ؟
    همه دیدیم که برای کسر امتیاز گل گهر چه آبروریزی شد و اون صداها و زد و بند هایی که صوت و تصویرش اومد بیرون ولی باز آخر فصل کسی صحبت نکرد چون هیچ بازیکن حرفه ای نمیاد شان خود و باشگاهش رو با حرف های اینچنینی پایین بیاره چون یک تیم رو نمیشه بزور قهرمان کرد ؟! وایسید ! اگه بجای تساوی تیم سپاهان بازی با ملوان رو میبرد الان باز امید نورافکن همین صحبت ها رو میکرد؟
    وقار یک تیم با بازیکن های بزرگی که در اون تیم هستن ب معرض نمایش در میاد و لاغیر
    سپاهان تیم خوبیه اما شخصیت قهرمانی در تیم پرسپولیس ب مراتب بالاتر و با عظمت تر جلوه میکنه و این یعنی یک حقیقت
    حقیقتی زیبا برای پرسپولیس و هوادارانش
    و حقیقتی تلخ برای رقبای پرسپولیس

    2
    1
دکمه بازگشت به بالا