اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت شهادت شهید یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت شهادت شهید یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل شهادت شهید سروان یاسر عبدلی چیست؟

 فرمانده انتظامی شهرستان خاش از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح کوردل در آن شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری سروان یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ حبیب رازدار اظهار کرد: ساعتی پیش در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس شهرستان خاش با اشرار مسلح، “سروان یاسرعبدلی” جانشین پلیس اطلاعات خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اشرار کور دل همچنان تحت تعقیب پلیس هستند.

تصویری از سروان یاسر عبدلی
تصویری از سروان یاسر عبدلی

روحش شاد و یادش گرامی باد.

یادبود شادروان شهید یاسرعبدلی

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود این شهید از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید:

یادبود شادروان شهید یاسرعبدلی

زمان مراسم تشییع پیکر شهید یاسر عبدلی

 پیکر پاک شهید یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت امام‌صادق(ع) در کوهبنان تشییع و سپس در زادگاهش پابدانا کوهبنان خاکسپاری می‌شود.

شهید عبدلی روز یکشنبه در درگیری مسلحانه با اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

شهید یاسر عبدلی فرزند جانباز سرافراز حاج علی عبدلی،جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش از پرسنل شریف و فداکار فراجا در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) و در حین انجام وظایف محوله در شهرستان خاش، برای پاسداری از مرزهای عزت و امنیت کشور عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی متولد ۱۳۶۳ است که حدود 16سال در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بود و دو فرزند پسر از وی به یادگار مانده است.

این شهید بزرگوار مدت چهار سال در شهرستان ریگان و حدود نه سال در شهرستان کوهبنان و یک سال هم شهرستان خاش در راستای امنیت ایران اسلامی خدمت کرده است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا