اخبار هنرمندان

آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم نسبتی دارند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم نسبتی دارند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی با هم نسبتی دارند؟

یلدا عباسی و شهاب عباسی با هم هیچ نسبتی ندارند و صرفاً فقط تشابه فامیلی می باشد.

در قسمت چهارم برنامه ناتو یلداعباسی و شهاب عباسی دو تن از مهمانان این برنامه بودند. و برای بینندگان این سوال بود که چه نسبت فامیلی بین این دو هنرمند می باشد.

بیوگرافی شهاب‌عباسی

شهاب عباسی در ۲۷ آذر ۱۳۵۲ (خورشیدی) در محله‌ای نزدیک به سه راه امین تبریز در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شد. شهاب فرزند دوم خانواده و دارای یک خواهر و برادر است. او در دوره دبیرستان در هنرستان هنرهای زیبا میرک تبریز تحصیل کرده‌است.

او پیش از قبولی در دانشگاه در رشتهٔ نقاشی در رادیو تبریز فعالیت داشته. در دانشکده هنر با سید جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده. بعد از اتمام دوران دانشگاه کم‌کم از نقاشی فاصله گرفته و به واسطهٔ علی سلیمانی با کاردان آشنا شده و پس انجام تست توانست در برخی از کارهای وی حضور پیدا کند.

در اواخر سال ۱۳۸۹ او با تماسی از هومن حاجی عبداللهی و معرفی شدن به فرید شب‌خیز تصمیم به ساخت مجموعه‌ای به نام «خنده بازار» گرفت.

از ابتدای سال ۱۳۹۰ مجموعه خنده‌بازار با حضور عده‌ای از هنرمندان باسابقه و جوان مستعد کارش را در شبکه سه آغاز کرد و خیلی سریع توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و جزو برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی شود.

بیوگرافی یلداعباسی

یلدا عباسی زنجانی متولد 30 آذر 1366 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با کارگردان هایی چون مهران مدیری و رضا رشیدپور تجربه همکاری دارد

در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با حضور در کلاس های حمید سمندریان، مبنای بازیگری را فرا گرفت و از همان زمان بصورت حرفه ای وارد تئاتر شد

در تئاتر با کارگردان های مشهوری چون روح الله جعفری و افشین زمان همکاری داشت تا اینکه در ورک شاپ های علی رفیعی هم شرکت کرد

یلدا عباسی در 13 اسفند 1395 وقتی 29 ساله بود با مهرداد پژوهش ازدواج کرد، آقای پژوهش تحصیل کرده فوق لیساس رشته مدیریت بازاریابی می باشد

عکس همسر یلدا عباسی بازیگر
عکس همسر یلدا عباسی بازیگر

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=29426

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا