اخبار باغستانویدئو

بازدید امام جمعه باغستان از واحدها و پروژه‌های عمرانی شهرداری باغستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه شهر باغستان ضمن حضور در شهرداری باغستان و دیدار وگفتگو با اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری باغستان، از واحدهای مختلف و تعدادی از پروژه‌های شهرداری بازدید کرده و در جریان آخرین روند اجرایی قرار گرفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه باغستان امروز با حضور در شهرداری باغستان با اعضای شورای اسلامی و شمسایی سرپرست شهرداری باغستان دیدار و گفتگو کرد.

 در این نشست مسئولان مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی و توجه ویژه امام جمعه محترم به مجموعه مدیریت شهری، بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری مدیریت شهری و نهاد نماز جمعه در راستای حل مسائل و مشکلات شهروندان و ارتقا خدمات‌رسانی تاکید کردند.

 پس از این نشست امام جمعه شهر باغستان با حضور در واحدها و بخش‌های مختلف شهر باغستان، ضمن خداقوت به پرسنل و کارکنان شهرداری، بر اهمیت ترویج بیش از پیش روح خدمتگذاری در شهرداری مطابق فرمایشات رهبری معظم انقلاب تاکید کرد.

 پس از آن نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سرافراز به همراه مسئولان مدیریت شهری از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شهرداری باغستان از جمله مجموعه فرهنگی و هنری همایش‌های استاد شهریار، سوله مدیریت بحران، آرامستان نصیرآباد و مدرسه ۹ کلاسه سعیدآباد بازدید به عمل آورده و در جریان روند پیشرفت و اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا