ورزشی

گل رونالدو به الشباب دیشب با شادی گل جدیدش ( سجده شکر )

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره گل رونالدو به الشباب دیشب با شادی گل جدیدش ( سجده شکر ) مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی النصر مقابل الشباب

فیلم گلزنی رونالدو در برابر الشباب

منبع ویدیو: ورزش3

 شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ عربستان، النصر به مصاف الشباب رفت و به برتری 3 بر 2 رسید.

النصر در حالی پیروز مسابقه شد که در تا دقیقه 40 با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود عقب بود ولی توانست در 15 دقیقه، یک بازگشت باشکوه را رقم زند و با 3 گل، 3 امتیاز ارزشمند و حیاتی را بدست آورد.

رونالدو بعد از گل پیروزی بخش النصر مقابل الشباب و امیداوری برای قهرمانی در لیگ این کشور گفت: لیگ برتر عربستان سطحش بالاست و به هیچ وجه رقابت در اینجا آسان نیست.

وی در ادامه اظهارات عجیبی عنوان کرد و لیگ عربستان را در سطح 5 لیگ برتر دنیا دانست و گفت: اگر تعدادی از بازیکنان خارجی سرشناس وارد این لیگ شوند بدون شک یکی از 5 لیگ معتبر دنیا خواهد شد!

رونالدو زمستان گذشته با قراردادی نجومی و دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو به النصر منتقل شد تا به گران قیمت ترین فوتبالیست تاریخ تبدیل شود.

کاربران مجازی بعد از خوشحالی ابرستاره پرتغالی ابراز امیدواری کردند که این بازیکن بزرگ مسلمان شود.

علی العنزی خبرنگار مطرح عربستانی در توئیتر خود نوشت: خوشحالی بعد از گل پیروزی رونالدو سجده شکر بود. امیدوارم خداوند اسلام را به قلبش هدایت کند. خوشحالی بزرگی انجام داد.

کاربران متعدد عربستانی و رسانه های معروف عربی با انتشار سجده شکر ابرستاره پرتغالی بعد از گل پیروزی ابراز امیدواری کردند تا دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سرزمین وحی اسلام بیاورد.

باید منتظر ماند و دید که آیا رونالدو به زودی در مسجدالحرام نماز جماعت را به پا می کند یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا