استقلالورزشی

ترکیب اصلی استقلال در برابر پرسپولیس فینال جام حذفی 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی استقلال در برابر پرسپولیس فینال جام حذفی 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی 101

توجه داشته باشید این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد و تا قبل از بازی دربی مشخص و قطعی نیست.

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، مرادمند، جعفر سلمانی،  صالح حردانی ، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

پیش بینی نتیجه دربی فینال جام حذفی با جایزه میلیونی برای سه نفر

حضور عارف غلامی در هاله‌ای از ابهام

وضعیت عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پرسپولیس مبهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه این هفته در دیدار فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال برای این دیدار که دربی ۱۰۱ پایتخت محسوب می‌شود مهدی مهدی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و احتمالاً دو مدافع این تیم هم به دلیل مصدومیت بازی را از دست خواهند داد.

کوین یامگا مدافع فرانسوی که چند هفته از لیست این تیم خارج شده بود و اخیراً به ایران بازگشته یکی از این بازیکنان است که شاید به دربی نرسد.

عارف غلامی هم که از بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی مصدوم بود، با تشدید شرایط آسیب دیدگی وضعیت مبهمی برای حضور مقابل پرسپولیس دارد.

بیشتر بخوانید:

زمان بازی فینال دربی جام حذفی ۱۴۰۲ بین تیم های پرسپولیس و استقلال

کدام بازیکن استقلال از فینال جام حذفی امسال خرداد ۱۴۰۲ محروم شد؟

مصدومیت دو بازیکن استقلال پیش از دربی

عارف غلامی یکی از دو بازیکن مصدوم استقلال بشمار می رود. او در بازی نساجی آسیب دید و در دقیقه ۸۵ بازی جای خود را به پیمان بابایی داد. او امروز با وجود ۲۴ ساعت از تمرین ریکاوری و استراحت برای حضور در تمرین گروهی تیم آماده نشده است.

گفته می‌شود ابوالفضل جلالی هم دچار مصدومیت شده است و حضور او در بازی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورتی که مصدومیت عارف غلامی پا برجا بماند، محمد حسین مرادمند در ترکیب تیم استقلال قرار می‌گیرد.

ابوالفضل جلالی در آخرین بازی استقلال به عنوان مهره جانشین وارد میدان شد و طبیعتا در دربی هم جعفر سلمانی گزینه بازی در ترکیب تیم استقلال است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا