یادداشتاخبار باغستاناخبار مهم و فوری

سکانداری داریوش یگانه در شهر باغستان

روزهای خوب در انتظار باغستان

این یادداشت در تاریخ 20 تیرماه سال جاری در ویژه نامه سرافرازان تنظیم و چاپ شد حالا با تائید استاندار تهران، داریوش یگانه شهردار باغستان شد و احتمالا سکان مدیریت این شهر در همین هفته به وی سپرده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری باغستان نیوز و به نقل از سرافرازان حدود دو سال از انتخابات شوراهای شهر می‌گذرد، برخی شهرها هنوز از داشتن شهردار محروم هستند و بار مدیریت شهری را به دوش سرپرست قرار داده اند. محدودیت هایی که برای سرپرست ها وجود داشت باعث می شد تا ریل گذاری سیاست های کلان مدیریت شهری تا حدودی به حالت تعلیق درآید.

اعضای شورای شهر باغستان مانند بیشتر شهرهای کشور در دوره ششم، کار خود را با حواشی زیادی آغاز نمودند شاید همان حواشی بود که انتخاب شهردار مورد نظر آنها را تحت الشعاع قرار داد. تغییرات اعمال شده در انتخاب دو سرپرست و دو شهردار متفاوت در باغستان را نباید معیاری برای کاستی های یکی نسبت به دیگری در نظر گرفت، لذا قضاوت عملکرد آنها را به گذر زمان و نظر شهروندان می‌سپاریم اما ذکر این نکته مهم است که اعضای شورای شهر هم نباید در نوع انتخاب خویش، نظر شهروندان را نادیده می‌گرفتند. به هر ترتیب باید به سکانداران موقت این شهر خداقوت می‌گوییم چرا که آنها تمام تلاش خودشان را صادقانه برای بهبود اوضاع بکار گرفتند.

حالا اعضای شورای شهر باغستان بعد از گذر از فراز و نشیب‌های فراوان به انتخاب دکتر داریوش یگانه مظهر روی آورده‌اند، بررسی سوابق مدیریتی و شخصیتی یگانه، موید روزهای خوبی برای باغستانی ها است. وی در کارنامه خود سوابق و تجربیات خوبی را ثبت نموده است. یگانه زمانی را معاون شهردار هشتگرد، معاون شهردار ملارد بود و  سکان مدیریت شهری طالقان، کوهسار، چهارباغ، هشتگرد سه دوره را نیز به ثبت رسانده است. وی علاوه بر شهردار بودن شهرهای فوق، شهردار منطقه ۲ فردیس، شهردار نظرآباد را نیز پشت سر گذاشته است و دارای تحصیلات: لیسانس و فوق لیسانس عمران (معادل دکتری) و لیسانس حقوق است.

پاشنه آشیل دکتر داریوش یگانه مظهر در باغستان بر دو محور عمرانی و خدماتی خواهد بود وی با تجربیات و تخصصی که دارد به نظر می رسد در این دو حوزه، روزهای خوبی را برای باغستان رقم زند. هر چند ضمانت این موفقیت ها، همراهی تمام ارکان شهرداری، رویکرد همدلی و هم اندیشانه‌ی تمام اعضای شورای شهر و همچنین حمایت اصحاب رسانه و بزرگان شهر باغستان با وی می باشد.

این یادداشت در تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری در ویژه نامه سرافرازان تنظیم و چاپ شد حالا با تائید استاندار تهران، داریوش یگانه شهردار باغستان شد و احتمالا سکان مدیریت این شهر در همین هفته به وی سپرده خواهد شد.

نویسنده : اسماعیل بکلیان

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=3061

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا