ورزشی

عکس کیوان صالحی هوادار پرسپولیس فوت شده در فینال جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عکس کیوان صالحی هوادار پرسپولیس فوت شده در فینال جام حذفی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم حضور مرحوم کیوان صالحی هوادار فوت شده در فینال دربی

باخبر شدیم متاسفانه در جریان بازی فینال دربی رقابت‌های جام حذفی کشور فصل 1401-1402، یکی از هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی درگذشت.

فشار و هیجان این بازی اما یک اتفاق تلخ را برای یکی از هواداران پرسپولیس به همراه داشت؛ کیوان صالحی، هوادار اهل رباط کریم، که برای تماشای این بازی راهی استادیوم شده بود، به‌دلیل فشار بالای بازی بعد از گل دوم سرخ‌ها دچار حمله قلبی شد و متأسفانه فوت کرد.

تصویر هوادار با تعصبی که دربی به خاطر ایست قلبی جان خودشو از دست داد
تصویر هوادار با تعصبی که دربی به خاطر ایست قلبی جان خودشو از دست داد

کیوان صالحی شاید در یکی از بهترین جاهایی حضور یافته بود که هر هوادار فوتبال می‌تواند آن را تجربه کند ولی این تاسف و تاثر برای همه ما باقی ماند که وی دیگر در میان ما نیست.

باشگاه پرسپولیس با ابراز تاثر خود از درگذشت این هوادار عزیز، ضایعه وارده را خدمت خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسالت داریم.

حضور حمید استیلی در منزل هوادار فقید جهت عرض تسلیت

حضور حمید استیلی در منزل هوادار فقید جهت عرض تسلیت
حضور حمید استیلی در منزل هوادار فقید جهت عرض تسلیت

با هماهنگی آقای لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس؛  عباس اسماعیل بیگی به نمایندگی از هواداران و حمید خان استیلی به نمایندگی از پیشکسوتان به منزل هوادار فقید رفتند و جناب درویش مدیر عامل باشگاه هم با تماس تلفنی که از کربلا با خانواده ایشان داشت به خانواده اش تسلیت گفت.

همچنین تعدادی از بازیکنان تیم پس از اطلاع از این موضوع قرار است برایش پیام تسلیت در صفحاتشان بگذارند و سرمربی تیم آقای گل محمدی هم طی تماسی با خانواده مرحوم صالحی به این عزیزان تسلیت گفتند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا