اخبار مهم و فوریورزشی

آیا یحیی گل محمدی به تیم گل گهر می رود؟ مقصد این سرمربی مشخص شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا یحیی گل محمدی به تیم گل گهر می رود؟ مقصد این سرمربی مشخص شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا گل گهر سیرجان مقصد بعدی یحیی گل محمدی است؟

این روزها اخبار داغ و شایعات زیادی حول و حوش یحیی گل محمدی سرمربی تیم قهرمان می چرخد. یک روز او را سرمربی گل گهر می کنند و روز دیگری او را مربی یکی از تیم های عربی.

یحیی گل محمدی در مصاحبه تلویزیونی خودش خبر از خداحافظی احتمالی‌اش از پرسپولیس داد و گفت: کار کردن با این تیم برای هر مربی افتخاری است، اما من سه سال و نیم سخت را در این تیم پشت سر گذاشتم.

در این تیم فشار کار خیلی بالاست و تمام ساعت‌های زندگی‌ات را باید بگذاری که کارها را انجام دهی. کار در اینجا خیلی وقت‌گیر است و باید فشار زیادی را تحمل کنی.

یک مقدار خودم از نظر روحی و روانی و جسمی خسته شده‌ام و نمی‌دانم شاید اگر بشود یک نیم‌فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که این همه تنش فوتبالی نداشته باشد.

نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. طی چند روز آینده در مورد ادامه کار با درویش صحبت می‌کنم، اما اگر بخواهم ادامه بدهم باید از همین امروز شروع کنم.

تیمی که دنبال استخدام یحیی گل محمدی است و شاید سرمربی پرسپولیس برای یک فصل به آن تیم برود، گل گهرسیرجان است.

باید منتظر ماند و روزهای آینده فرا برسد و دید که این سرمربی موفق این روزهای فوتبال کشورمان چه تصمیمی خواهد گرفت. البته او یک سال دیگر با تیم سرخپوش پایتخت قرارداد دارد .

آیا هواداران پرسپولیس در روزهای آینده خبر تمدید قرارداد با امپراتورشان را می شنوند و یا اینکه او را در تیم دیگری خواهند دید. همه جواب این سوالات بی پاسخ در روزهای بعد مشخص خواهد شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا