اجتماعی و فرهنگی

آیا دوشنبه 15 خرداد قسمت دهم تی ان تی پخش شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز دوشنبه 15 خرداد قسمت دهم تی ان تی پخش می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علت پخش نشدن قسمت دهم برنامه تی ان تی امروز چه بود؟

قسمت دهم برنامه تی ان تی به علت مقارن با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد امروز دوشنبه 15 خرداد 1402 پخش نخواهد و قسمت جدید آن در روز دوشنبه 22 خرداد پخش می‌شود.

شما می توانید قسمت‌های پخش شده مسابقه تی‌ان‌تی با اجرای زیبای حامد آهنگی را از لینک زیر به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید:

لینک دانلود قسمت های قبلی مسابقه تی‌ان‌تی – کلیک کنید

تاکنون چند تن از هنرمندان معروف سینما و تلویزیون کشورمان مهمان این برنامه بوده‌اند. بازیگرانی همچون مهران غفوریان، یوسف صیادی، شهرام قائدی، بهرنگ علوی، سیدجواد هاشمی، بیژن بنفشه خواه، مریم مومن و متین ستوده مهمانان این برنامه جذاب بوده اند.

مسابقه  تی‌ان‌تی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این برنامه محصول کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو و خانوادگی می‌باشد. این مجموعه از پلتفرم فیلیمو با اجرای حامد آهنگی در حال پخش است.

تی ان تی در اصل یک مسابقه سرگرم‌کننده و جذاب است که قرار است از نیمه فروردین ۱۴۰۲ شما را خوش و خرم کند. مجری این برنامه دیدنی حامد آهنگی است. حامد آهنگی بازیگر و کمدین محبوب که پیش از این برنامه آهنگی‌شو را در نمایش خانگی اجرا کرده بود این بار با مسابقه تی‌ان‌تی TNT مهمان خانه‌های مردم است. البته باید بدانید که؛ TNT کار خود را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز کرد

حامد آهنگی مقدم (زاده ۱۷ تیر ۱۳۵۹ بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا