ورزشی

زمان دقیق بازی والیبال ایران با ژاپن امروز سه شنبه در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی والیبال ایران با ژاپن امروز سه شنبه در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان و ساعت بازی والیبال ایران مقابل ژاپن

دو تیم والیبال ایران و ژاپن از ساعت 14:10 به وقت ایران امروز سه شنبه 16 خرداد 1402 در هفته نخست لیگ ملت‌های 2023 به مصاف هم می روند.

هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 از 16 تا 21 خردادماه جاری به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود.

هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از ۶ تا ۱۱ ژوئن ( ۱۶ تا ۲۱ خرداد) برگزار می‌شود. هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۲۰ تا ۲۵ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه) کار خود را دنبال خواهد کرد.

همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۴ تا ۹ جولای (۱۳ تا ۱۸ تیرماه سال آینده) در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود.

ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها (لیگ ملت‌های ۲۰۲۲) با هدایت عطایی به عنوان سرمربی ایرانی موفق شد در رتبه هفتم این مسابقات بایستد. پیش از این ایران با هدایت  ولادیمیر آلکنو روس در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در رده دوازدهم ایستاده بود.

بازیکنان حاضر در تیم ملی والیبال ایران

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش و محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنان اعزامی به ژاپن برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (پزشک)، نیما ده‌پناه (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا