اخبار روزاخبار مهم و فوری

طوفان امروز تهران همه جا زیر و زبر کرد! سرعت باد امروز پنجشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره طوفان امروز تهران همه جا زیر و زبر کرد! سرعت باد امروز پنجشنبه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تهران پس از طوفان شدید!

مصدومیت 9 نفر در تهران بر اثر وزش باد شدید

توکلی، سرپرست اورژانس تهران:

🔹بر اثر وزش باد شدید در تهران 9 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 3 نفر به بیمارستان اعزام و بقیه در محل درمان شدند./باشگاه خبرنگاران

وضعیت تهران پس از طوفان شدید!
وضعیت تهران پس از طوفان شدید!

طوفان با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت تهران را در نوردید

از دقایقی قبل سرعت ورزش باد در برخی نقاط استان تهران به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید که این امر موجب بروز گرد و غبار و نامناسب شدن کیفیت هوای تهران شده و بارش پراکنده باران نیز در برخی مناطق گزارش شده است.

لحظه ورود طوفان به دشت ورامین

طوفان قیامدشت را درنوردید

طوفان شدید باعث سقوط درختان در برخی مناطق تهران شد

هم اکنون بارش شدید باران همراه با طوفان

 سقوط درخت بر اثر طوفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران

 سقوط درخت بر اثر طوفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران
سقوط درخت بر اثر طوفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران

هشدار مدیریت بحران تهران در پی اعلام خطر وقوع طوفان‌های لحظه‌ای

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند.

 پدرام قودجانی با اشاره به هشدار قرمز سازمان هواشناسی با توصیه به شهروندان گفت: اجتناب از سفرهای برون شهری، عدم تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، خروج شهروندان از تفرجگاه ها و سکونتگاه های واقع در حریم و بستر رودخانه ها ، عدم استقرار و پارک خودرو در ذیل سازه های سست و درختان کهنسال و … از جمله مواردی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در این خصوص توصیه‌ها و هشدارهای لازم به دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهر تهران در خصوص احراز آمادگی و بازدید و اطمینان از بازگشایی کانال‌ها، مسیل‌ها و آبروها و …ارائه شده است و لازم است که شهروندان نیز همکاری لازم را داشته از کوهنوردی و حضور در ارتفاعات شمالی تهران پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا