اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

خبر جدید درباره ساخت کانال در برنامه واتساپ چگونه است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خبر جدید درباره ساخت کانال در برنامه واتساپ چگونه است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آخرین اخبار از ایجاد کانال در برنامه واتساپ

متا بعد از اینستاگرام حالا قابلیت کانال را به واتساپ آورده و رسما ایجاد و ساخت کانال‌ها را به آن اضافه کرده است.

مشابه کانال‌های تلگرامی کاربران می‌توانند در این کانال‌ها عکس، ویدیو، استیکر، نظرسنجی و … منتشر کنند و کاربران از طریق تب جدید Updates در پایین صفحه، می‌توانند پست‌های جدیدی که کانال‌ها منتشر کردن را مشاهده کنند ولی امکان گذاشتن کامنت بر روی پست‌های کانال هنوز وجود ندارد.

در کانال‌ها، نه شماره و عکس ادمین مشخص هست و نه شماره فالوورهای کانال برای ادمین و کاربران می‌توانند به کانال‌های مختلف از طریق لینک جوین یا از طریق سرچ کردن اسم کانال به آن ها ملحق بشوند.

واتساپ همچنین قرار هست کانال‌ها را در موضوعات مختلف گلچین کند تا کاربران بتوانند سریعتر به کانال‌های با موضوعات مدنظرشون دسترسی پیدا کنند.

در کمال تعجب واتساپ پست‌های کانال‌ها را بعد از 30 روز پاک می‌کنه و حتی قرار هست به کاربران امکان پاک کردن زودتر از این زمان رو هم بده و چیزی بیش از این زمان رو در سرورهاش نگه نمی‌دارد.

بنابراین این کانال‌ها صرفا برای اطلاع رسانی در مورد مطالب و اخباری که بیش از چند روز ارزش خبری ندارند مثل وضعیت آب و هوا مناسب هستند.

علاوه بر این ادمین کانال‌ها هم می‌توانند امکان گرفتن اسکرین شات از پست‌های کانال و فوروارد کردن اون‌هارو هم ببندن و برای حفظ خصوصی بودن کانالشون بتوانند کاری کنند که در سرچ واتساپ ظاهر نشود.

واتساپ برای شروع این قابلیت را حالا برای کاربران دو کشور سنگاپور و کلمبیا عرضه کرده و برای بقیه کشورها طی ماه‌های آینده و تا آخر سال میلادی جاری قابلیت کانال رو عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا