اخبار مهم و فوریاستقلالورزشی

آلیسیو لیسی گزینه سرمربی گری استقلال کیست؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی آلیسیو لیسی گزینه سرمربی گری استقلال کیست؟ + بیوگرافی آلیسو لیسی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی آلیسیو لیسی

آلسیو لیسی (انگلیسی: Alessio Lisci؛ زادهٔ ۴ نوامبر ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است

آلیسیو لیسی متولد میلان ایتالیاست، پدرش قهرمان المپیک در رشته شنا بوده و مادرش اهل برزیل است ، آلیسیو فلسفه فوتبال تدافعی و سیستم پنج چهار یک را ایده آل می‌داند .

آلیسیو لیسی گزینه سرمربی گری استقلال کیست؟ + بیوگرافی

در تیم‌های ماسی و تی بَلوک و ناکوزاک سابقه مربی گری دارد اما لوانته معروف ترین تیمی بوده که هدایت آن را بر عهده داشته است.

در 8 ژوئن 2023، پس از نزدیک به یک سال بدون مربیگری، لیسی به عنوان سرمربی تیم سگوندا دیویزیون سی دی میراندس انتخاب شد.

در حال حاضر این مربی ۳۷ ساله ایتالیایی حاضر است با حقوق ۵۰۰ هزار دلار در سال هدایت استقلال تهران را برعهده بگیرد.

البته به نظر می رسد این مربی با این سن و سال کم تجربه باشد و برای استقلال گزینه مناسبی نیست و جای آزمون و خطا نمی باشد.

در ثانی تفکر این مربی تدافعی است در صورتیکه تیم استقلال همیشه هجومی بازی کرده و تماشاگران از بازی پرگل استقلال به وجد می آیند.

ابتدا قرار بود جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شود اما به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روی سرمربی خارجی نظر دارند و به همین خاطر  احتمالا انتخاب سرمربی تیم استقلال به هفته آینده موکول شده است.

باشگاه استقلال در بیانیه خود درباره انتخاب مربی این تیم نوشت:« سرپرست مدیرعاملی باشگاه از روز گذشته مذاکرات اولیه را با چند مربی با کارنامه و موجه آغاز کرده و با در نظر گرفتن جمیع جهات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از تک تک دقایق استفاده می‌کند تا هرچه زودتر، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهد زیرا به اهمیت سرعت و دقت برای انتخاب کادرفنی، واقف هستیم. از اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی نیز درخواست می‌کنیم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز، پروسه انتخاب سرمربی را به نتیجه برساند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا