پرسپولیسورزشی

آیا شهاب زاهدی در این فصل به پرسپولیس منتقل می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا شهاب زاهدی در این فصل به پرسپولیس منتقل می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس واقعیت دارد؟

بعد از قهرمان شدن پرسپولیس در دوجام حذفی و لیگ برتر امسال؛ شاهد خروج بعضی از بازیکنان این تیم هستیم. دو مهاجم سرخپوشان به نام های شیخ دیاباته و لئاندرا پریرا به درب خروجی نزدیک شده اند.

شیخ دیاباته که به عنوان یاغی  در پرسپولیس بازی می کرد با مصدومیت های پی در پی مواجه می شد و عملا نیم فصل لیگ برتر را از دست داده بود و در چند بازی به عنوان یار تعویضی به کار گرفته می شد.

از آن سو نیز لئاندرا پریرا مهاجم برزیلی که عنوان می شد قرار است جای خالی لوکادیا را پر کند و گلزنی های وی را ادامه ببخشد باز هم با ناکامی رو به رو شد و این مهاجم هم نتوانست نظر یحیی گل محمدی را به سوی خود جلب نماید.

پرسپولیس که می خواهد برای لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کند و بازیکنان شش دانگ و خوبی را به تیم خودشان اضافه نمایند حالا سراغ شهاب زاهدی رفته اند.

شهاب زاهدی که روزگار جوانی‌اش را در تیم پرسپولیس گذرانده بود فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و به صورت قرضی به ماشین‌سازی رفته بود.

در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست. او عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر کاپ ایسلند شد.

پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا ایسلند داشت مورد توجه تیم سوون سامسونگ کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی تیم کره‌ای پس از اطلاع از محرومیت گذشته‌اش به دلیل دوپینگ، قراردادشان را با او فسخ کردند و در روز ۲۷ دی ماه زاهدی از این تیم جدا شد. او در سال ۲۰۱۹ به باشگاه اوکراینی المپیک دونتسک پیوست و دو سال برای این تیم به میدان رفت. زاهدی در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زوریا لوهانسک انتقال یافت.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا مسئولان پرسپولیس می توانند نظر شهاب زاهدی را به سوی خود جلب کنند و او را مجددا قرمزپوش کنند و یا اینکه شهاب زاهدی فکر دیگری در سرش می پروراند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا