ورزشی

حضور سید حسین حسینی در تیم فولاد خوزستان قطعی شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا حضور سید حسین حسینی در تیم فولاد خوزستان قطعی شد؟مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا سید حسین حسینی به تیم فولاد خوزستان می رود؟

به نظر می‌رسد، جدایی حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال، نسبت به این تیم قطعی باشد و پس از چند سال، او باید از این تیم جدا شود.

در فصل گذشته، حسینی، دروازه‌بان برجسته‌ای در تیم استقلال نبود و نتوانست با این تیم به جام برسد. علاوه بر این، گل‌هایی که حسینی در دربی‌ها و مسابقات جام حذفی دریافت نمود، شدیداً خشم هواداران استقلال را برانگیخت و در شبکه‌های اجتماعی به او به جدایی‌اش فشار وارد کردند.

اکنون شایعه شده است که مقصد جدید این دروازه‌بان احتمالا تیم فولاد خوزستان خواهد بود. این تیم جنوبی مشکل مالی نداشته و قادر است مقدار پولی که مورد نیازش است را به حسینی پرداخت کند و او را به عنوان دروازه‌بان گرانقیمت خود به تیم بیاورند.

البته نباید فراموش کنیم که تیم فولاد خوزستان یک دروازه بان مطمئن به نام کریستوفر کنت دارد و قراردادش به زودی تمدید خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا سیدحسین حسینی با استقلال تهران تمدید خواهد کرد و یا اینکه به تیم دیگری خواهد پیوست. روزهای گرمی در انتظار فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران است.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=31455

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا