اخبار هنرمندانبیوگرافی

دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش کیست؟ + بیوگرافی و عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش کیست؟ + بیوگرافی و عکس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش چه کسی است؟

دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش اهل مدلینگ است و استایل جذابی دارد و زاده ترکیه می باشد. و به تازگی با الهیار صیادمنش مراسم جشن عروسی برگزار کردند این خانم اصالتاً اهل بدروم ترکیه است.

همسر اللهیار صیادمنش که در یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی لندن در رفت و آمد بود با این فوتبالیست ایرانی آشنا می شود و سبب ازدواج او شده است.

بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش
بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۸۰) بازیکن فوتبال اهل ایران و اصالتا اهل شهرستان آمل در استان مازندران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال هال سیتی و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. وی در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب مجله گاردین جزو ۵۰ استعداد برتر دنیا قرار گرفت.  

 صیادمنش با گلزنی در هفتهٔ ششم لیگ برتر در فصل ۹۸–۱۳۹۷ برای استقلال نخستین گلزن دههٔ هشتادی استقلال و لیگ برتر لقب گرفت.

 الهیار صیادمنش در ۶ مرداد ۱۳۹۷، با ۱۷ سال و ۱ ماه و ۲ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل پیکان قرار گرفت و جوان‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد. این بازی با نتیجه ۰–۰ پایان یافت.

 صیادمنش موفق شد در بازی معوقهٔ هفتهٔ ششم (فصل ۹۷–۹۸) در برابر باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان نخستین گل لیگ برتری‌اش را در ثانیهٔ شصت و دوم بزند که این گل صیادمنش تبدیل به سومین گل زودهنگام استقلال در تاریخ لیگ برتر شد. 

پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وی نخستین لیست نفرات مدنظر خود برای دعوت به تیم ملی را در ۹ خرداد ۱۳۹۸ اعلام کرد تا در دو باز دوستانه مقابل سوریه و کرهٔ جنوبی از آن‌ها استفاده کند که نام صیادمنش هم در این فهرست ۲۵ نفره جا گرفت تا برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود   و به نوعی نخستین سورپرایز ویلموتس لقب بگیرد. او نخستین گل ملی‌اش را در ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در دیداری دوستانه برابر تیم ملی سوریه به ثمر رساند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا