ورزشی

نتیجه بازی والیبال ایران و اسلوونی دیروز در مسابقات لیگ ملتها 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی والیبال ایران و اسلوونی امروز یکشنبه 21 خرداد 1402 در مسابقات لیگ ملت ها 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی ایران 0 – اسلوونی 3

نتیجه بازی والیبال‌ایران در برابر اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی رفت که با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ ملتهای والیبال با نتیجه سنگین ۳-۰ به اسلوونی باخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال یکشنبه ۲۱ خرداد از  ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه ۳-۰ شکست خورد تا در رده دهم جدول رده‌بندی بین ۱۶ تیم قرار گیرد و هفته نخست لیگ ملتها را با یک برد، 3 باخت و 4 امتیاز به پایان برساند. اسلوونی نیز به سومین برد خود دست یافت و به رده سوم جدول صعود کرد.

برنامه کامل مسابقات و بازیهای لیگ ملت های والیبال در سال ۲۰۲۳

والیبال‌ایران در سه بازی اول خود مقابل ژاپن و لهستان شکست خورده و چین را شکست داده بود.

اما اسلوونی با دو برد و یک باخت به مصاف ایران آمد. این تیم اروپایی در بازی نخست خود ۳-۱ صربستان را برده، در بازی دوم ۳-۰ مغلوب بلغارستان شد و در بازی سوم ۳-۱ از سد فرانسه گذشت.

ترکیب اولیه ایران:  سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور.

جدول رده بندی تیم ها والیبال لیگ ملت ها 2023 + رتبه ایران – کلیک کنید

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=31672

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. متأسفانه به دلیل کمبود امکانات و بودجه برای فدراسیون والیبال کشورمون، بچه ها اصلا بازی تدارکاتی نداشتن و بدون آمادگی کافی و لازم وارد این دوره از مسابقات شدن، این گونه عملکرد و بی انگیزه بودن بچه ها بیشتر از همین دلایل نشأت میگیره.

  2. متاسفانه بچه ها بسیار کم انرژی و بی انگیزه بازی میکنند جوری که دریافت بسیار ضعیف و روی خط یک سوم و گاها تو منطقه دو سوم داده میشه( باید دقیقا وسط منطقه یک سوم باشه)، دفاع هبچ گونه آنالیزی روی اسپکرها نداره، سرویس ها که باید قدرت تصمیم گیری پاسور حریف رو بگیره، به ندرت پر قدرت زده میشه، ریکاوری بازیکنها ضعیفه، درصورتی که بازیکنهای جدید پتانسیل بسیار بالایی دارن، تو والیبال سرویس و دفاع حرف اول رو میزنه

    4
    1
دکمه بازگشت به بالا