اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت قطعی آب کرج امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ دلیلش چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت قطعی آب کرج امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ دلیلش چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 قطع کلافه کننده آب در مناطقی از کرج

 شهروندان کرجی با ارسال پیام های متعددی به پایگاه خبری باغستان نیوز از قطع شدن طولانی مدت آب بدون اطلاع قبلی گلایه‌مند هستند که البته روز گذشته هم به همین صورت در برخی از نقاط کرج آب ساعت ها قطع بود.

 مسئولین اداره آب استان البرز لطفا پاسخگو باشید،حداقل یک اطلاع رسانی کنید که دلیل این قطعی آب چه می‌باشد و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

علت قطعی آب کرج هنوز مشخص نشده است.

پیام شهروندان قطعی آب در برخی از مناطق‌کرج

پیام مردم قطعی آب در کرج
پیام مردم قطعی آب در کرج
پیام مردم قطعی آب در کرج
پیام مردم قطعی آب در کرج

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫10 دیدگاه ها

  1. بابا حداقل خبری اطلاعیه ای چیزی بدید که آب رو قطع میکنید بچم مریض موندیم برای یه ذره آب
    خدا رو خوش نمیاد

  2. مسئول
    تو اگر بی آبی برات عادیه مردم اینطور نیستن انسان هستند
    وظیفه داری از قبل این قطعی آب که از نالایقی شما هستش اطلاع بدی
    خجالت بکش .اگر انسان باشی بخاطر این کوتاهی و بی لیاقتی استعفا میدی

    5
    1
  3. الان علت قطعی اب دو روز متوالی از ظهر تا نصف شب تو منطقه ی خیابان مظاهری و شهدا چیه؟ الان مردم تو این گرمای تابستون چیکار کنن بدون آب؟ظهرا از سر کار بر میگردم نه حموم میتونم برم نه کولر بزنم نه به کارام برسم.شماره ی ۱۲۲ هم که همیشه کاری کردین که بوق اشغال بزنه.

  4. واقعا این بی احترامی به شهروندان نیست هیچ گونه اطلاع رسانی مبنی بر دلیل قطع آب اعلام نشده ما در منطقه کلاک خیابان صاحب الزمان واقعا عذاب کشیدیم…از ماست که بر ماست پس دولت پاسخگو چه معنا داره..؟

  5. تورو به اون کسی که بهش اعتقاد دارید( خداکه نه)بگید دردتون چیه که روزه ۱۳ تا ۱۴ساعت روزانه توپیک مصرف واقعی مردم کرج مخصوصا باواراحمدیه شریعتی کرج قطع میشه اونهم نه یکروز نه ۱ساعت بله هر روز وساعت ها بعد مسئول مربوطه نیاد بگه منم صبح جمعه باخبر شدم ……

  6. با سلام، امروز یک شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ ظهر تا الان که ساعت دوازده شبه آب لوله کشی قطعه، که هیچ اطلاع رسانی هم نشده، و این بار اول نیست، در خرداد ماه این چهار یا پنجمین بار هست که آب طولانی مدت قطع میشه،
    آب مربوط به باغات هم که باید از اواسط اردیبهشت حداقل دو هفته یک بار برای باغات بیاد، امسال برای بعضی باغها یک بار و بعضی اصلا نیومده، در حالی که برای خشک شدن هر درخت جدای از خسارت به باغداران مبلغ قابل توجهی باید جریمه توسط مالک پرداخت بشه! لطفاً پیگیری کنید

  7. با سلام و عرض خسته نباشید . با بارانیکه تو این هفته ها آمده سد کرج داره میترکه ولی . ولی متاسفانه هر روز آب قطع . اقا لطف کنین حداقل یک پیامک یا اطلاعیه چیزی میتونید بگید

    1. آب رو بی خبر چند روزه قطع میکنید. خدا ازتون نگذره. با این همه گرفتاری این آبم ازمون گرفتین. یکم آب هم به این مردم برسونید.

  8. آب قطع میکنن بدون اطلاع قبلی هیچ
    لااقل آبم نمیارن مردم لنگ نمونن
    فقط بلدن پول بگیرن از مردم

دکمه بازگشت به بالا