اخبار روزاخبار مهم و فوری

بیوگرافی و سوابق محمد علی نیکبخت گزینه وزارت جهاد کشاورزی کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی و سوابق محمد علی نیکبخت گزینه وزارت جهاد کشاورزی کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

معرفی محمد علی نیکبخت به عنوان گزینه تصدی وزارت جهاد کشاورزی

▫️معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

▪️سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با رسانه‌ها از معرفی محمدعلی نیکبخت به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: آیت‌الله رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»، مهندس محمدعلی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

▫️وی افزود: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.

▪️معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بخشی از سوابق و تجربیات نیکبخت گفت: گزینه دولت برای وزارت جهاد کشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام
    واقعا متاسفم برای این انتصاب
    کسی که مدیریت جهاد نصر بلوچستان رو در رزومه خودش نیاورده
    چون یک باند نالایق و بدهی وحشتناک و ورشکستگی مجموعه را در پی داشت
    ایشون یک فرد نالایق اجرایی

    1. قطعا خداوند در وجود این فرد لیاقتی را قرار داده که مسولان محترم هم او را انتخاب کرده اند آرزوی بنده به عنوان یک شهروند که ۱۵ سال نگهبان در زیر مجموعه جهاد بوده ام برای ایشان آرزوی توفیق از خدا طلب می نمایم.

  2. سلام
    واقعا متاسفم برای این انتصاب
    کسی که مدیریت جهاد نصر بلوچستان رو در رزومه خودش نیاورده
    چون یک باند نالایق و بدهی وحشتناک و ورشکستگی مجموعه را در پی داشت
    ایشون یک فرد نالایق اجرایی

  3. بسمه تعالی خدمت وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای مهندس محمد علی نیکبخت موضوع تغییر وضعیت شغلی بنده و سایر نیروهای جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان ما نیروهای جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان امنیت غذایی کشور هستیم چندین سال است که بلاتکلیف مانده ایم طرح ساماندهی کارکنان دولت کمک بزرگی به چندین هزار خانواده های جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان است که با کمترین حقوق و بدون مزایای با پرداخت حقوق چند ماهه حقوق صورت می‌گردد برای تامین نیازهای اولیه خود مانده ایم بخدا شرمنده خانواده های خود هستیم تا کی باید منتظر بمانیم از وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای مهندس محمد علی نیکبخت تقاضا عاجزانه درخواست داریم که برای تبدیل وضعیت شغلی بنده و سایر همکاران گرامی اقدامات لازم را مبذول فرمائید با تشکر فراوان جمعی از نیروهای جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان تماس همراه 09156771909

  4. خدمت وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای مهندس محمد علی نیکبخت موضوع تغییر وضعیت شغلی بنده وافزایش حقوق وتاخیر در پرداخت السلام علیکم پس از عرض سلام وادب احترام با استحضار می رساند اینجانب عبدالواحد حق طلب شماره ملی 5979906665 در سال 1394/1/1درمرکز خدمات ترویج جهادکشاورزی شهرستان کنارک بخش کهیر بکار گرفته شده ام که متأسفانه حقوق ناچیز و بدون مزایای با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌گردد و با 8سال سابقه و فعالیت تا کنون هیچ امنیت شغلی نداشته و ندارم لذا از آن مقام عالی کشور خواهشمندم در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمائید با تشکر عبدالواحد حق طلب 09156771909

  5. بسمه تعالی خدمت وزیر محترم جهادکشاورزی مهندس جناب آقای نیکبخت تبریک عرض می نمایم امیدواریم با کمک خداوند متعال در بهترین عرصه‌های خوش بدرخشید موضوع تغییر وضعیت شغلی بنده و نیروهای جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان باسلام و احترام با استحضار می رساند اینجانب عبدالواحد حق طلب شماره ملی دارای رشته ی کشاورزی با مدرک لیسانس 5979906665 در سال 1394/1/1در مرکز خدمات جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان بکار گرفته شده ام متاسفانه با کمترین حقوق و بدون مزایای با تأخیر چند ماهه حقوق پرداخت می‌گردد لذا از شما مهندس جناب آقای نیکبخت خواهشمندم برای تبدیل وضعیت بنده و سایر نیروهای جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان مرکز خدمات اقدامات لازم را مبذول بفرمایید با تشکر فراوان جمعی از نیروهای مرکزخدمات تماس همراه بنده 09156771909

    1. بنده یکی از نیروهای غله گلستان هستم که در حق بنده و پدرم و برادرم این اداره به دلایلی ظلم کرده و ما هم حرفی نزدیم !! بنده در این اداره بیمار شدم و هر چه تلاش کردم از حوزه نگهبانی جابجا شوم حتی تا دفتر امام جمعه رفتم و آنجا حتی فی سبیل الله کار می کردم اما جابجایم نکردند کار بجایی رسید که دیگر از جانم سیر شدم !! و گفتم بجای اینکه اینجا بمیرم برای نجات یک زندانی محکوم به قتل ! که می گفت بی گناهم؛ نامه نگاری با بالاترین مرجع عالیقدر قضایی مکاتباتی کردم و چون فشار کاری بیشتر شد دچار اشتباهاتی در مسیر نامه نوشتم شدم لذا معذرت خواهی کردم از جایی که از اول با یک خدا آغاز کرده بودم فرضیه ای به ذهنم خطور کرد و آنرا در سایت ها نوشتم همچنین برای آن مقام عالی طی نامه ای ارسال کردم خبری نشد سپس به دکتر شریفی یزدی که برنامه مستند را اجرا می کند تلفن زدم جواب نداد سپس خودش تماس گرفت و بنده هم فرضیه را کامل برای او توضیح دادم و ایشان هم گفت حرف های شما را به پلیس آگاهی تهران اطلاع میدهم و من هم تشکر کردم چند روز بعد به یکی از وکلای تبریز تماس گرفتم و گفتم این پزشک تبریزی چه شد؟؟ گفت آزاد شده با شرایط ! گفتم خدا رو شکر من نگرانش بودم چون شنیده بودم بعضی اوقات افرادی بی گناه زندان می شوند و حتی شاید کسی بیگناه هم اعدام شود لذا خیلی خوشحال شدم که حکمتی در این بود که جابجایم نمی کردند چون اگر مشکلاتی نمی داشتم شاید هرگز برای نجات این پزشک اقدامی نمی کردم لذا از خدا سپاسگزارم که لیاقت این را به بنده عطا کرد حال هم همکارانم چندین ساله که قرار دادی نشده اند و فقط فکر و وعده میدهند و بنده هم به دلیل بیماری فعلا بیکار شده ام و راهی تهران و دفتر آقا شدم بعد از خدا منتظر جواب دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی هستم .

  6. درود بر شما
    شمارش معكوس وزير كشاورزي براي تحول دگرگوني و تغييرات
    انتظاري كه سالهاست بخش كشاورزي به ويژه آحاد جامعه به دنبال آن هستند سفره و سبد غذائي مردم از اوج تورم و گراني به شدت خالي مي باشد و امروز فردي در اين مسئوليت قرار گرفته كه متصل به بدنه جامعه كلان كشاورزي كشور بوده و در حوزه هاي تخصصي كارهاي اجرائي متعدد و چشم گيري به انجام رسانده حال اين فضا براي رسيدن به نقاط هدف بيش از گذشته نيازمند هم افزائي و همدلي و مودت است كه لزوم آگاهانه آن ايجاد تغييرات و ويرايش و پالايش مديريتي از صدر تاذيل در وزارت متبوع است نكته مهم و حائز اهميت ديگر توجه به مطالبات كشاورزان و بخش كلان كشاورزي توليدكنندگان بخش كشاورزي با استفاده از ظرفيت ها و منابع پنهان و آشكار گسترده نهفته در اين بخش مي باشد .
    نيز يكي از اولويتهاي وزير محترم توجه عميق و دقيق به وضعيت حقوق دستمزد اندك و موارد رفاهي كاركنان است كه نسبت به ساير دستگاه ها معوق مانده وبا كمترين و حداقل هاي موجود خود را منطبق ساخته اند سربازان امنيت غذائي كشور كه حافظ منافع ملي كشور بوده وبا سعي و تلاشي انكار ناپذير مضاعف در حفظ اين خاكير كه امروز مورد تهاجم همه جانبه دشمن به واسطه تحريمهاي كوچك و بزرگ قرار گرفته سينه خود را سپر نموده تا اين مجموعه سبز و بالنده و پويا باشد اما متاسفانه خود از امنيت زندگي و داشتن سرپناه محروم بوده و حقوق ناچيز و بسيار بسيار اندك آنان پاسخگوي وضعيت كنوني معاش آنها نيست.از جمله موارد قابل توجه و پيگري شرح ذيل دغه دغه هاي بيشمار كاركنان خدوم و فعال بخش كشاورزي كشور است.
    1-افزايش حقوق و دستمزد كاركنان نظربه مذاكرات حقوقي و قانوني تعامل و توافق به انجام رسيده از طريق كار گروه مطالبات كاركنان با سازمان امور استخدامي كل كشور و سازمان مديريت و برنامه ريزي از سال 1401 تا كنون وجود منابع و عدم تحميل بار مالي با امكان سنجي انجام شده در وزارتخانه توسط معاونت محترم توسعه
    2-افزايش تسهيلات بانكي كم بهره و سرانه رفاهي با توجه به رشد نرخ تورم همچنين واگزاري بسياري از امكان تفريحي و ورزشي وزارتخانه به بخش خصوصي كه تا امروز بصورت مناسب خروجي قابل قبولي نداشته پاسخگو نبوده.
    3- اختصاص زمين با تغيير كاربري به كاركنان جهت احداث مسكن ارزان كه متاسفانه تمامي تعاونيهاي موجود وزارتخانه تا به امروز در اين خصوص شكست خورده و فقط خواص از اين امر منتفع گرديده و اكثر كار كنان به دليل عدم توان مالي هيچ امكاني براي شركت در پروزه هاي نميه كاره و بدون سند وزارتخانه را نداشته اند.
    4-تخصيص پست هاي بلا تصدي به همكاران با سابقه در جهت ترميم حقوق حداقل در ايام بازنشستگي.
    5- امكان محاسبه كسور اضافه كار از طريق امور مالي تا در ايام بازنشستگي در سرانه حقوق بازنشستگي موثر واقع گردد.
    موارد به عرض رسيده بخش كوچكي از پلان موفقيت وزير محترم كشاورزي در جهت محقق شدن اهداف ايشان خواهد بود چراكه آرامش و آسايش كاركنان در ايجاد انگيزه و افزايش بهروري وزارت متبوع بسيار بسيار موثر خواهد بود .
    باشد تا چنين شود

  7. به وزیر جدید وزارت جهاد کشاورزی توصیه میکنم که ا ز تغییر مدیریت سازمان شیلات ممانعت نماید .سازمان شیلات بعد۲۵ سال از زیر سایه نفوذ موسسه تحقیقات شیلات پرمدعا و بی برنامه خارج و بدست توانای سید بزرگوار ی مدیریت می شود که هم دانش اموخته شیلات بوده و هن از توانایی بالایی برخوردار و از همه مهمار از پشتیبانی وحمایت کلیه کارکنان شیلات بویژه در دفتر مرکزی برخوردار است .
    اقای وزیر تغییر مدیریتی سازمان شیلات توسط جنابعالی جفا به کلیه پرسنل متخصص این سازمان می باشد

  8. درود بر شما
    آستانه انتظار بخش عظيم كشاورزي كشور به دنبال تحول و دگرگوني و نو آوري مي باشد چالشهاي كه فقط و فقط به دست توانمند كاركنان كارشناسان و محققين مجموعه وزارت متبوع قابل واكاوي و حل و فصل مي باشد توسعه پايدار كشاورزي نيازمند كوتاه شدن دست واسطه ها و به شدت پالايش مديريتي در سطوح و اركان مختلف وزارت كشاورزي مي باشد امري بديهي و مهم كه اگر به دقت و بيش از گذشته متولي در حال انتخاب اين دستگاه مهم به آن نپردازد امور آن به ماننده گذشته نچندان دور مشكلات عديده تر خواهد شد و قطعا و حتما موجبات نارضايتي اين بخش را در همه اركان خود فراهم خواهد كرد يكي از موارد مهم و قابل اشاره (حقوق و دستمزد مزايا و امكانات رفاهي ) بسيار بسيار اندك و ناچيز كاركنان اين وزارتخانه بوده كه توزيع عادلانه اي نداشته و نسبت به ساير دستگاه هاي دولتي قابل كه سالها با توجه به مراجعه نمايندگان مطالبات كاركنان به مجلس و سازمان برنامه و بودجه و سازمان مديريت و برنامه ريزي هيچ پاسخ منطقي و اصولي دريافت نموده كه بر اساس رصد صورت گرفته قطعا و حتما به علت قصور كم كاري و عدم توجه به وضعيت سربازان امنيت غذائي كشور در اين وزارتخانه بوده حال ضرورت پيشرفت امور ايجاد نظم نوين در موضوع بهره وري كاركنان و مطالبات بخش كشاورزي توجه وي»ه همراه با كار سازي به نمايندگان اين دستگاه يعني كاركانان آن مي باشد كه از نظر سطح حقوق و دريافتي 50% نسبت به ساير دستگاه ها عقب ماندگي دارند .
    موفق باشيد

دکمه بازگشت به بالا