اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 23 خرداد 1402 نزولی خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس امروز سه شنبه 23 خرداد 1402 نزولی خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 23 خرداد 1402

 انتظار می‌رود که بورس امروز نیز با کاهش نماگرهای خود مواجه شود اما شدت عرضه‌ها نسبت به دیروز کمتر خواهد بود و برخی از گروه‌های ریالی روز بهتری را سپری می‌کنند.

عرضه اولیه نیان چقدر نقدینگی می خواهد؟

علی ابتهاج، کارشناس بازار سرمایه با حضور در برنامه بورسان در خصوص آخرین وضعیت شاخص‌های بورسی توضیحاتی ارائه کرد. وی در این خصوص گفت: فضای فعلی بازار با توجه به وضعیت شاخص به کف قبلی رسیده و می‌توان انتظار بازگشت بازار را داشت. اما بازار پس از ضربه‌ای که خورد و نزولی که اتفاق افتاد، طبیعی است با پس لرزه‌هایی مواجه شود. با این حال روند کلی بازار صعودی خواهد بود.

ابتهاج ادامه داد: کلیت بازار سهام در وضعیت مناسبی قرار دارد و خرید پله‌ای در شرایط فعلی معقول به نظر می‌رسد.

این کارشناس بازار سهام به یک ریسک جدی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: بازار سهام به راحتی مورد دستکاری قرار می‌گیرد. تمام سودها و عملکردها در این بازار دیده می‌شود اما برخلاف دیگر بازارها که به شدت حبابی شده‌اند اما کسی کاری با آن‌ها ندارد، در بازار سهام بعضی اوقات دستکاری‌های مستقیمی انجام شده و حتی با تصمیمات غیرکارشناسی مواجه می‌شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=31832

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. یکی به داد این بورس برسه ما که بدبخت شدیم تای کی باید وضعیت قرمز باشه خدایا کمک کن ما رو نجات بده

دکمه بازگشت به بالا