گوناگون

زمان پخش سریال آکتور در فیلیمو و نماوا + فهرست بازیگران این مجموعه

مجموعه سریال آکتور نام سریالی است که محصول مشترک دو پلتفرم نماوا و فیلیمو است و به زودی برای مخاطبان پخش می‌شود. این سریال که یک سریال اجتماعی, زندگی نامه است، توسط نیما جاویدی کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. اینجا خبرهای مربوط به سریال آکتور و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال آکتور منتشر شده می‌خوانید.

جزئیاتی از سریال آکتور

درحالی که در هفته های اخیر به دلیل مشکلات اینترنت و همچنین سختگیری های اعمالی برای تعدادی از بازیگران، پخش بعضی از سریال های شبکه نمایش خانگی به مشکل خورده و چند روز از کنداکتور پخش این پخش کنندگان خالی مانده است، به نظر می رسد از آبان ماه یکی از بهترین تولیدات مشترک دو پلتفرم اصلی پخش در کنداکتور قرار می گیرد. نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد بازیگران این سریال هستند و آکتور داستان چند جوان است که در هیاهو جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

اسامی بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد

خلاصه داستان آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

خبرهای جدید آکتور

درحالی که چند وقت قبل تصویری از نوید محمدزاده و احمدمهرانفر به عنوان بازیگران آکتور منتشر شد، تصویربرداری این سریال تا آذر ماه ادامه خواهد داشت و به زودی و احتمالا از اوایل آبان از فیلیمو و نماوا نشان داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

آبان1401

صفحه اینستاگرام سریال آکتور

صفحه ی رسمی اینستاگرام سریال آکتور از صفحات فعال در اینستاگرام بوده و اخبار این سریال را در صفحه اش به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر سریال آکتور و سکانس های دیدنی آن و بازیگران سریال آکتور.آدرس اینستاگرام صفحه رسمی سریال آکتور @actor_series می باشد.

لوگوی سریال آکتور

لوگوی آکتور توسط میثم میرزایی طراحی شده است.

لوگوی سریال آکتور
لوگو سریال آکتور
لوگو آکتور توسط میثم میرزایی طراحی شده است.

مشخصات سریال آکتور

نام سریالآکتور
کارگرداننیما جاویدی
نویسندهنیما جاویدی، مجيد مجيدی
تهیه‌کنندهمجید مطلبی
ژانراجتماعی, زندگی نامه
انتشارنامشخص

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا