گوناگون

طرح تشویقی اسنپ برای رانندگان در روز چهارشنبه 27 مهر 1401 چیست؟

کاربران راننده فعال در ناوگان اسنپ ، علاوه بر درآمدهای روزانه خود، از تسهیلات و مزایای گوناگون و متنوعی برخوردار می‌شوند. یکی از این مزایا طرح تشویقی است که برای رانندگان در نظر گرفته شده است. کاربران راننده با انجام طرح‌های تشویقی و رسیدن به هدف اعلام شده می‌توانند علاوه بر درآمد خود، پاداش نیز دریافت کنند.

طرح تشویقی اسنپ برای رانندگان در روز چهارشنبه 27 مهر 1401

تا به این لحظه امروز چهارشنبه 27 مهر 1401 اسنپ هیچ طرح تشویقی برای رانندگان خود لحاظ ننموده است.

طرح‌ تشویقی اسنپ چیست؟

کاربران راننده اسنپ در جریان فعالیت‌های روزانه، مشمول طرح‌های تشویقی می‌شوند. برای انجام طرح‌های تشویقی کافی است تعداد سفرهای مشخص را در بازه زمانی اعلام شده انجام دهید. در صورت رسیدن به هدف، مبلغ مشخصی به عنوان پاداش به کاربر راننده تعلق می‌گیرد. این طرح‌ها از طریق پیام‌های داخل اپلیکیشن به اطلاع کاربران راننده می‌رسد.

به عنوان مثال پیام داخل اپلیکیشن به کاربر راننده اعلام می‌کند در صورتی که از ساعت ۱۵ تا ۲۲ موفق به انجام ۱۵ سفر شود مبلغی به عنوان پاداش دریافت می‌کند. همچنین اگر در همین بازه زمانی ۲۰ سفر موفق داشته باشید، مبلغ بیشتری پاداش دریافت خواهید کرد.

برای دریافت پاداش، باید تعداد سفر مشخص را در بازه زمانی اعلام شده انجام دهید. اگر زمان اعلام شده ساعت 17 باشد و شما در ساعت 16:57 سفری را بپذیرید، این سفر در مجموع سفرهای شما محاسبه نمی‌شود.
سفر‌هایی که مسافر در آن «مقصد دوم» انتخاب می‌کند یک سفر محاسبه می‌شود و در صورتی که سفر «دو مقصده» به صورت رفت و برگشتی انجام شود، دو سفر به حساب می‌آید.
«سفر‌های رفت و برگشتی» در طرح‌های تشویقی دو سفر محاسبه می‌شوند.

طرح‌های تشویقی اسنپ را از کجا ببینیم؟

در به‌روز رسانی جدید اپلیکیشن رانندگان اسنپ،طرح‌های تشویقی به جای پیامک از طریق پیام‌های داخل اپلیکیشن به کاربر راننده اطلاع‌رسانی می‌شود. شما عزیزان می‌توانید پس از ورود به اپلیکیشن کاربران راننده، گوشه پایین سمت راست، با انتخاب گزینه «طرح‌های تشویقی»به لیست طرح‌های تشویقی دسترسی داشته باشید.

پس از لمس گزینه «طرح‌های تشویقی»، کاربران راننده می‌توانند طرح های تشویقی فعلی، طرح‌های تشویقی که به زودی فعال می‌شوند و همچنین طرح‌های پیشین را مشاهده کنند.

طرح‌های تشویقی را از کجا ببینیم؟
طرح‌های تشویقی را از کجا ببینیم؟

 

آموزش استفاده از طرح‌های تشویقی

پیشتر طرح‌های تشویقی از طریق پیامک به کاربران راننده اطلاع رسانی می‌شد. اما در به‌روز رسانی اخیر اپلکیشن راننده اسنپ، اطلاع رسانی طرح‌های تشویقی از طریق گزینه «طرح‌های تشویقی» داخل اپلکیشن راننده صورت می‌گیرد.

برای یادگیری بیشتر به مقاله «نحوه مشاهده طرح‌های تشویقی در اپلیکیشن رانندگان» مراجعه کنید.

چه کسانی مشمول طرح‌های تشویقی می‌شوند؟

همه کاربران راننده اسنپ، می‌توانند مشمول طرح‌های تشویقی شوند. اولویت دریافت طرح‌های تشویقی با کاربران راننده فعال است. این طرح‌ها به صورت دوره‌ای از طریق اپلکیشن به کاربران راننده اطلاع رسانی خواهد شد.

سفر رایگان با اسنپ

شما هم وطن گرامی می توانید با لینک زیر یک سفر رایگان با اسنپ را تجربه کنید . پس دست بجنبانید و در اسنپ ثبت نام کنید

https://snapp.taxi/passenger/KZ36XMNP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا