اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

بیماری مارال فرجاد چیست؟ علت سرطان گرفتن مارال فرجاد چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیماری مارال فرجاد چیست؟ علت سرطان گرفتن مونافرجاد چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

عکس تلخی از مارال فرجاد همه را ناراحت کرد…

به تازگی مارال فرجاد یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای کشورمان در اینستاگرام عکس تلخی را به مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است.

بیماری مارال فرجاد
بیماری مارال فرجاد

او در این تصویر موها و ابروهای خود را تراشیده است و موجی از نگرانی را در میان هوادارانش به پا کرده است. این عکس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست مردم می چرخد.

سوال اکثر کاربران این است که چرا مارال فرجاد موها و ابروهایش را تراشیده است؟ علت بیماری او چیست؟ نام بیماری او چه بوده است؟ دلیل کم کاری او شیمی درمانیش بوده است؟

 او چندی پیش پرده از را بیماری‌اش برداشت و در مصاحبه با مجله «گلمور» مجارستان اعلام کرد در این کشور در حال شیمی درمانی بوده است

مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند. مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

در ضمن وی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره عشق در کشور آمریکا برای فیلم جاودانگی به کارگردانی مهدی فردقادری را کسب نموده است.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا