اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت فرشاد کلباسی دستیار کارگردان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت فرشاد کلباسی دستیار کارگردان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت فرشاد کلباسی چیست؟

 فرشاد کلباسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما به علت ابتلا به سرطان درگذشت.

کلباسی متولد سال ۱۳۶۴ در اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی بود که روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ درگذشت.

علت فوت فرشاد کلباسی دستیار کارگردان چه بود؟
علت فوت فرشاد کلباسی دستیار کارگردان چه بود؟

علی مردانه، رییس هیات مدیره انجمن دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز خانه سینما با تایید این خبر بیان کرد که فرشاد کلباسی به دلیل بیماری از دنیا رفته است.

کلباسی فعالیت خود را ابتدا با بازیگری در تئاتر شهر اصفهان شروع کرد و در طول این سال‌ها در چند فیلم و سریال هم بازی کرده بود.

سریال‌های «پردیس، «محکومین»، «وضعیت زرد» و نیز فیلم‌های « زنی با ارابه چوبی»، «بی‌فروغ ختم به خون» و «وانتافه» از جمله آثار او هستند.

شبکه دو سیما ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان به خصوص همسر هنرمندشان سرکار خانم بهار داورزنی، آرزوی رحمت و غفران الهی برای ایشان و صبر برای خانواده محترم‌شان دارد.

این عزیز از دست رفته را به صلوات و فاتحه‌ای میهمان کنیم.

در این پیام تسلیت آمده است: بچه زرنگ بود … تا همین روزهای آخر که توان داشت، به عشق سالار شهیدان جان و تن‌اش را گذاشت برای روایت مردانی که ان‌شاءالله شفیع‌اش خواهند بود.

فرشاد کلباسی مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان مجموعه‌های “وضعیت زرد” و “بچه زرنگ”پس از دوره‌ای کوتاهی مبارزه با یک بیماری سخت، امروز درگذشت.

بی‌شک زحمات و تلاش‌های صادقانه و مومنانه او در این سال‌های فعالیت ذخیره‌ای است ابدی و نزد خداوند رحمان مأجور خواهد بود.

فیلمی از «فرشاد کلباسی» فقید در سریال تلویزیون

اولین فیلمی که بازی کرد در تله فیلم خزان در سال ۸۶ بوده و سپس در آثاری چون ما چند نفر در سال ۸۷ و چند اپیزود از شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد در سالهای ۸۹ تا ۹۰ بوده است.

فرشاد کلباسی از جمله بازیگرانی ست که در هر سه زمینه سینما و تلویزیون و تاتر ایفای نقش کرده است.

ایشان متاهل بودند و با خانم بهار داورزنی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. همسرش نیز مانند خود این هنرمند در عرصه سینما فعالیت دارد و از بازیگران مطرح می باشد.

فرشاد کلباسی و همسرشروحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو باد. عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری فرهنگی کشورمان

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. خوب چه نوع سرطانی ؟؟؟ چنتا سایت رو دیدم فقط نوشتن سرطان!!؟! شاید سرطان پروستات یا .. بوده که روتون نمیشه بنویسید خوب بهتره روراست باشید تا مردم بدونن و شاید از نظر آماری برا گروههای علوم پزشکی هم مفید باشه که چرا جوان ۳۷ ساله باید سرطان پروستات یا … بگیره و چه اقدامات پیشگیرانه برا آینده باید انجام بشه

    4
    5
    1. باور پذیر نیست اما مرگ در چند قدمی انسانهاست روحش شاد و یادش گرامی باد ! ۲۷ خرداد ! خدایا اجل هر کسی ثانیه ی خاصی دارد و وقتی رسید دیگر بر نمی گردد خدایا عاقبت همه را ختم به خیر کن و تا ما را نیامرزیدی از دنیا مبر .

دکمه بازگشت به بالا