ورزشی

زمان دقیق بازی کرواسی و اسپانیا در فینال لیگ ملتهای اروپا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی کرواسی و اسپانیا امشب در فینال لیگ ملتهای اروپا 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان و ساعت بازی اسپانیا مقابل کرواسی

دو تیم ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی در فینال لیگ ملتهای اروپا امشب یکشنبه 28 خرداد 1402 از ساعت 22:15 در ورزشگاه شهر روتردام هلند به مصاف هم می روند.

تیم کرواسی در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود با یک بازی زیبا و درخشان تیم هلند را با نتیجه 4 بر 2 شکست بدهد و حضورش را در فینال تثبیت نماید.

از آن طرف نیز اسپانیا در یک بازی حساس و مهم با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی فوتبال ایتالیا را مغلوب خود سازد و یک پای فینال بشود.

زمان دقیق بازی کرواسی و اسپانیا امشب در فینال لیگ ملتهای اروپا 2023

از گوشه و کنار خبر می رسد درصورتیکه کرواسی بتواند تیم اسپانیا را شکست بدهد و قهرمان بشود؛ مودریچ کاپیتان این تیم از میادین فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که کدام کاپیتان جام را بالای سر خود خواهد برد. آیا اسپانیا می تواند طعم قهرمانی را بچشد و یا این مودریچ است که با کاپ قهرمانی لیگ ملتهای اروپا در سال 2023 از فوتبال ملی خداحافظی می نماید؟

پیش از این دیدار دو تیم کرواسی و اسپانیا 5 بار به مصاف هم رفته بودند که سهم پیروزی اسپانیا 3 بار و کرواسی ۲ بار توانسته بودند به برتری برسند.

در جام ملت های اروپا سال 2020 این اسپانیا بود که در یک دیدار پر گل با نتیجه 5 بر 3 تیم کرواسی را شکست بدهد. پیش از آن کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا 2018-2019 توانسته بود با نتیجه 3 بر 2 تیم اسپانیا را مغلوب سازد.

در دیدار رده بندی برای مشخص شدن تیم سوم و چهارم ؛ هلند و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا