اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت محمدرضا فهیمی هوادار متعصب تیم پرسپولیس چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت محمدرضا فهیمی هوادار متعصب تیم پرسپولیس چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت محمدرضا فهیمی یکی از هواداران پرسپولیس چیست؟

 محمدرضا فهیمی هوادار متعصب تیم فوتبال پرسپولیس که ۲۳ سال به علت قطع نخاع در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود ؛ درگذشت.

علت فوت محمدرضا فهیمی هوادار متعصب تیم پرسپولیس چه بود؟
علت فوت محمدرضا فهیمی هوادار متعصب تیم پرسپولیس چه بود؟

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، “محمدرضافهیمی” از علاقه‌مندان به فوتبال پس از تحمل ۲۳ سال رنج حضور در بیمارستان امام ساری جان بخت.

فهیمی در سال ۱۳۷۹ برای تشویق تیم محبوبش پرسپولیس عازم تهران بود که در سانحه رانندگی، قطع نخاع شد ‌واز آن سال در اتاق آی سی یو بیمارستان امام ساری بستری بود.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این مطلب گفت که این ضایعه را به خانواده این ورزش‌دوستان و جامعه ورزشی تسلیت می گوییم.

محمدرضا فهیمی همراه با علی دایی

مهدی رضی افزود : فهیمی پس از سانحه تصادف که برای دیدار بازی پرسپولیس، تیم محبوبش به تهران می رفت، دچار ضایعه نخاعی شد و سالها روی تخت آی سی یو بیمارستان بستری بود.

پایگاه خبری باغستان نیوز درگذشت این هوادار متعصب را به خانواده محترم ایشان و هوداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت عرض می نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا