استقلالورزشی

تکلیف سرمربی استقلال تهران امروز مشخص می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تکلیف سرمربی استقلال تهران امروز مشخص می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تکلیف سرمربی استقلال تهران مشخص شد؟

بررسی یک احتمال؛ استارت تمرینات استقلال با مربی موقت

 در شرایطی که تقریبا تمام تیم ها از هفته آینده تمرینات شان را آغاز می کنند، هنوز سرمربی فصل آینده استقلال مشخص نیست و حتی معلوم نیست پروسه انتخاب سرمربی جدید تا چه زمانی طول می کشد.

بیوگرافی آلن هوروات سرمربی اهل کرواسی گزینه احتمالی استقلال کیست؟

 البته این احتمال وجود دارد در صورتی که تا پایان هفته تکلیف نیمکت استقلال روشن نشده باشد، آبی ها تمریناتشان را از هفته آینده با مربی موقت آغاز کنند.

بیوگرافی کیکه سانچز فلورس سرمربی احتمالی تیم استقلال کیست؟

 در این بین جواد نکونام به دنبال حل مشکلش است و ممکن است تا آن زمان مشکل این سرمربی جوان حل شود تا آبی ها تمریناتشان را با حضور سرمربی آغاز کنند.

اگه به هر سایت،کانال،پیج یا هر جای دیگه ای که درمورد سرمربی فصل بعد استقلال نظر سنجی گذاشته سر بزنیم، فقط به یک اسم میرسیم،جواد نکونام!

‌یکی از سرمربیای موفق چند فصل اخیر فوتبال ایران با کسب دوجام با فولاد خوزستان،اونم مقابل استقلال و پرسپولیس که منطقی ترین گزینه ایرانی برای نیمکت استقلال به شمار میره ومطرح شدن اسامی افرادی مثل منصوریان،الهامی،ربیعی و…شوخی زشتیه که این چند روز اخیر شاهدش بودیم

اینکه ربیعی از مس رفسنجان تیم خوبی ساخته،اینکه ساکت با تراکتور و نساجی جام آورده،نمیتونه هوادارای استقلال قانع به حضورشون تو استقلال کنه،استقلال در حال حاضر،درکنار مسائل فنی به کسی نیاز داره که حمایت اکثریت هوادارارو داشته باشه،بتونه تو نقل و انتقالات تیم موثر باشه،بتونه یه کادرخوب جمع کنه،بازیکنای تیم ازش حساب ببرن و ارتباط خوبی با هوادارا و بازیکناداشته باشه .

پیش از این “خوان کارلوس گاریدو” و “خوزه مارتین” دو گزینه جدید سرمربیگری استقلال شده بودند.

خوان کارلوس گاریدو مربی ۵۴ ساله اسپانیایی که سابقه هدایت رئال بتیس،ویارئال،کلوب بروژ،الاتفاق عربستان و العین امارات را دارد یکی از این گزینه‌ها می‌باشد.

دیگر گزینه آبی‌ها خوزه مارتین ۵۵ ساله ملقب به پاکتا است که در کارنامه‌اش سابقه هدایت رئال وایادولید،هوئسکا،الچه و هرکولس به چشم می‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا