ورزشیپرسپولیس

مهدی مهدی پور در حال ترکاندن بمب نقل و انتقالات | او را پرسپولیسی بدانیم؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره مهدی مهدی پور در حال ترکاندن بمب نقل و انتقالات | او را پرسپولیسی بدانیم؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مهدی مهدی پور در حال پیوستن به پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که در آستانه ترک باشگاه استقلال است؛ بی گمان مهدی مهدی پور می باشد. او که در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان کمتر در ترکیب تیم آبی پوشان به کار گرفته می شد حالا می خواهد به تیم دیگری برود.

از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی علاقه فراوانی به سبک بازی مهدی مهدی پور دارد و حتی قبل از انتقال او به استقلال؛ دوست داشت لباس قرمز را به تن کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی یک بازیکن استقلال نظر مساعد دارد و در صورت جدایی بلافاصله درخواست جذب این بازیکن را خواهد داد.

گفتنی است که هنوز مهدی مهدی‌پور یک فصل دیگر با تیم آبی پوش پایتخت قرارداد دارد و بعید است مدیریت باشگاه رضایت نامه‌اش را برای تیم رقیب صادر کند.

مهدی مهدی پور در حال ترکاندن بمب نقل و انتقالات
 

بیشتر بخوانید:

صحبت های جنجالی حسین پورحمیدی برای پیوستن به استقلال

اگرچه این روزها شایعه عدم همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس مطرح است اما واقعیت این است که سرمربی پرسپولیس با توجه به قرارداد یک ساله‌ای که با این باشگاه دارد فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

گل‌محمدی که هنوز لیستی به باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان جدید نداده و فقط خواستار تمدید قرارداد چند بازیکن شده، در روزهای اخیر شایعات جدایی مهدی مهدی پور از استقلال را شنیده و اعلام کرده اگر این بازیکن از استقلال جدا شده، حتما برای فصل بعد او را جذب خواهد کرد.

یحیی اعتقاد خاصی رو زدن ضربات ایستگاهی به مهدی‌پور دارد و حتی وقتی این بازیکن در یکی از دربی ها غایب بود اعلام کرد خیالش از بابت ضربات ایستگاهی استقلال راحت است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32417

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا