اخبار روزاخبار مهم و فوری

نتیجه رای گیری محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهادکشاورزی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه رای گیری محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهادکشاورزی امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه کامل رای گیری محمدعلی نیکبخت برای وزارت جهاد کشاوری

« محمدعلی نیکبخت» با  198 رای موافق، 40 رای مخالف، 10 رای ممتنع از مجموع 248  نماینده حاضر در مجلس از نمایندگان رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر جهادکشاوری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی و سوابق محمد علی نیکبخت گزینه وزارت جهاد کشاورزی کیست؟

 برنامه وزیر پیشنهادی کشاورزی برای مواجهه با خشکسالی چیست؟

عیسی‌زاده، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:
🔹ما امروز برای بزرگترین نهادی که در سفره مردم تاثیر می‌گذارد تصمیم گیری می‌کنیم. آقای نیکبخت برای آبرسانی به مزارع چه اقداماتی قرار است انجام دهید؟ سوال بنده این است که برای مواجهه با خشکسالی چه مواردی در برنامه شما پیش بینی شده است؟
🔹قیمت خرید تضمینی گندم اکنون پایین است و برای افزایش نرخ آن و تشویق کشاورزان چه برنامه‌ای دارید؟ از سوی دیگر برنامه شما برای توسعه آبیاری نوین چیست؟
🔹تحقیقات کشاورزی در کشور ما چهار بعدی نیست انتظار مجلس این است که دانش بنیان در عرصه کشاورزی وارد شود. مردم باید از محصولات با کیفیت بهره‌مند شوند.
🔹در بحث کود‌های شیمیایی که اکنون در این زمینه کمبود داریم در برنامه شما موردی گنجانده نشده است، برای خودکفایی در تولید گوشت چه برنامه‌ای دارید؟ ما اکنون از ۲۳ کشور گوشت وارد می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا