سریال

دانلود کامل قسمت 15 سریال نیکان از شبکه سوم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دانلود کامل قسمت 15 سریال نیکان از شبکه سوم + لینک مستقیم قسمت ۱۵ پانزدهم پخش شده از شبکه سه تلویزیون و تماشای آنلاین از تلوبیون مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

لینک دانلود قسمت های قبلی سریال نیکان – کلیک کنید

دانلود قسمت ۱۵ سریال نیکان با لینک مستقیم

[قسمت 15 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

تماشای آنلاین قسمت 15 سریال‌ نیکان از تلوبیون

قسمت 15 سریال نیکان را از سایت تلوبیون می توانید به صورت پخش زنده تماشای آنلاین مشاهده نمایید

https://telewebion.com/episode/0x72723fa

سریال تلویزیونی «نیکان» ملودرامی اجتماعی در ۳۰ قسمت به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی، محصول جدید مرکز سیمافیلم است از تلویزیون و شبکه سه سیما روی آنتن رفته است.

شبکه سه سیما با انتشار اولین تیزر این سریال خبر  پخش این سریال در خرداد ماه را می دهد. مجیدی پیش از تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «لاک قرمز» و «جاندار»  را برعهده داشته است.

پیش از این اعلام شده بود که این سریال ادامه‌ای است بر فیلم «لاک قرمز» که این‌گونه نیست و به گفته تهیه کننده شاید شباهت‌هایی در داستان داشته باشد اما یک قصه کاملاً مجزاست.

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «نیکان» آمده است: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه …

پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، بهنام تشکر مریم سعادت اصغر نقی‌زاده، با معرفی مه‌لقا می‌نوش‌زاد همراه با رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلو، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریامج، مهری آل‌آقا، سعید بحرالعلومی، صادق سراهنگ، بازیگران کودک: رونیکا بهرام‌زاده و محمدعلی اکبرشاهی، بازیگران سریال تلویزیونی «نیکان» هستند.

علی سرآهنگ کارگردان مجموعه تلویزیونی نیکان علاوه بر کارگردانی، به عنوان نویسنده، منشی صحنه و دستیار کارگردان در آثار سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده است؛ کارنامه هنری علی سرآهنگ شامل کارگردانی فیلم‌های سینمایی دریا موج کاکا، زمانی برای ایستادن و همچنین نویسندگی فیلم‌های دریا موج کاکا و ملاقات خصوصی می‌شود؛ او همچنین منشی صحنه و دستیار اول کارگردان خاله سوسکه بوده است

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32624

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا