استقلالورزشی

فرشاد احمدزاده در یک قدمی استقلال | این بازیکن سابق پرسپولیس یاغی می شود

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فرشاد احمدزاده در یک قدمی استقلال | این بازیکن سابق پرسپولیس یاغی می شود مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 لیست خرید استقلال مشخص شد

 امیرحسین حسین‌زاده،‌ مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان، یاسین سلمانی، محمد نادری و دو بازیکن خارجی( مهاجم و دروازه‌بان) در لیست خرید استقلال جای گرفته‌اند.

یکی از نام‌هایی که در این لیست دیده می شود فرشاد احمدزاده می باشد. او که سال های قبل در پرسپولیس بازی می کرد و فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم سپاهان اصفهان بود حالا مدنظر جواد نکونام است.

بیشتر بخوانید:

ریکاردو لوپز فیلیپه دستیار اسپانیایی جواد نکونام کیست؟ | مربی استقلال را بشناسید

از زمانی که جواد نکونام سرمربی استقلال شده است نام های زیادی برای پیوستن به استقلال شنیده می‌شود. حالا فرشاد احمدزاده سر زبان ها برای انتقال جنجالی به تیم پایتخت شده است.

گفتنی است این بازیکن در ۲ شهریور ۱۴۰۰ و پیش از آغاز لیگ بیست و یکم  با قراردادی سه ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوسته بود و بعید است که تیم اصفهانی رضایت نامه احمدزاده را برای استقلال صادر کند.

عملکرد فرشاد احمدزاده در  فصل گذشته

مدت زمان بازی : 2042 دقیقه بازی (معادل 22 بازی)
تعداد گل : 4 گل زده
تعدا پاس گل: 6 پاس گل
نمره متریکا 7.34 (نهمین بازیکن برتر لیگ)

 حالا باید منتظر روزهای بعد باشیم تا ببینیم یاغی جدید فوتبال ایران چه زمانی معرفی خواهد شد. آیا فرشاد احمدزاده به عنوان یاغی جدید به تیم استقلال می رود و یا تصمیم دیگری می گیرد؟

دو بازیکن پرسپولیسی در لیست جدید جواد نکونام برای استقلال

روزهای گرم تابستان با آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات در پایگاه خبری باغستان نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا