اخبار مهم و فوریاقتصادی

پیش بینی بورس امروز شنبه 3 تیر 1402 چگونه خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس امروز شنبه 3 تیر 1402 چگونه خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس امروز شنبه 3 تیر 1402

پیش بینی می‌شود که بورس امروز نیز روز مثبت و بسیار متعادلی را سپری کند که احتمالا عملکرد بهتری را در گروه‌های کوچک و ریالی خود داشته باشد. روند قیمت دلار در صورت تغییرات جدی نیز می‌تواند بر بورس فردا اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه کتوسعه چقدر نقدینگی می خواهد؟ | با ۱۰۰ هزار تومان این سهم را بخر

از سویی دیگر اخبار مثبتی در مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر و عمان به گوش می رسد و پول های بلوکه شده در کره جنوبی در حال آزاد شدن می باشد و ممکن است برجام نیز به زودی احیا شود.

یکسری از مجامع شرکت‌های بورسی در تیرماه برگزار خواهند شد که احتمالا بعد از برگزاری آنها، بورس تهران می‌تواند جهت اصلی خود را پیدا کند.

 بورس به نقطه تعادلی رسیده هرچند ممکن است برخی از این روز‌های متعادل همراه با چاشنی منفی یا مثبت باشد.

معامله‌گران هنوز نمی‌دانند که تا چند ماه آینده قرار است چه تحولی در روابط بین‌المللی رخ دهد؛ آیا در پی برخی گشایش‌های سیاسی قرار است گشایش اقتصادی نیز روی دهد یا خیر؟ همین ابهامات و سوالات سبب شده است اغلب معامله‌گران در تمامی بازارها از جمله بازار سهام، دست به نقد باشند تا مشخص شود روند اقتصاد کشور به کدام سو خواهد بود.

گفتنی است بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی هم حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. رفتار سرمایه‌گذاران در تمامی بازارهای مالی و سرمایه‌ای حاکی از توقف ورود سرمایه به بازارهاست. دلیل اصلی این رفتار نیز ابهامی است که عملکرد دولت ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا