پرسپولیسورزشی

آیا خبر مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم السد قطر واقعیت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا خبر مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم السد قطر واقعیت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا خبر پیوستن بغداد بونجاح به پرسپولیس صحت دارد؟

در بعضی از سایت های خبری گفته می شود که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حال مذاکره با بغداد بونجاح مهاجم السد است.

تیم پرسپولیس که می خواهد با بیشترین قوا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده بشود و از رقیبان خود عقب نیفتند در حال مذاکره با بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد قطر می باشد.

آیا خبر مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم السد قطر واقعیت دارد؟
آیا خبر مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم السد قطر واقعیت دارد؟

بغداد بونجاح توسط چند ایجنت به باشگاه پرسپولیس لینک شده است. او از السد قطر در ماه ۳۶۵ هزار یورو (معادل ۱۹ میلیارد تومان) حقوق می‌گیرد که بعید است باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت چنین مبلغی را داشته باشد!

تیم های عربستانی که معروفترین بازیکنان جهان را به خدمت گرفته اند آماده رویارویی با تیم های ایرانی هستند. حالا باید دید که آیا پرسپولیس می تواند یکی دو بازیکن سطح بالا را به خدمت بگیرد و یا اینکه در این زمینه ناتوان است.

گفتنی است که هنوز باشگاه پرسپولیس نسبت به این خبر واکنش نشان نداده است و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. به هر حال از باشگاه پرسپولیس توقع این می رود که با چند بازیکن سطح بالا مذاکره کند و بتواند به این تیم بیاورد.

بیشتر بخوانید:

این عکاس پرسپولیسی شجاع خلیل زاده را به پرسپولیس آورد

بغدادبونجاح (  زادهٔ ۳۰ نوامبر ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل الجزایر است. او هم‌اکنون در تیم السد قطر بازی می‌کند. او همچنین سابقه بازی در تیم ملی فوتبال الجزایر را دارد.

بغدادبونجاح در سال ۲۰۱۸ با به ثمر رساندن ۱۳ گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. 

او در نظرسنجی‌ای که در سال ۲۰۱۸ توسط برنامه الریاضیه برگزار شد، بعد از عمرالسوما بازیکن سوریه‌ای تیم فوتبال الاهلی عربستان، در رتبه دوم برترین مهاجم سال ۲۰۱۸ آسیا قرار گرفت.

این آرایشگر پرسپولیسی؛ یاسین سلمانی را به پرسپولیس آورد!

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا