استقلالورزشی

خبر فوق العاده خوب برای استقلال ها | این مدافع محبوب کیروش در استقلال ماندنی شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خبر فوق العاده خوب برای استقلال ها | این مدافع محبوب کیروش در استقلال ماندنی شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدافع محبوب کارلوس کیروش در استقلال ماندنی شد

ابوالفضل جلالی که بلافاصله بعد از اتمام فینال جام حذفی فصل گذشته، قراردادش را با استقلال فسخ نمود حاضر شد که در این تیم بماند.

این بازیکن چپ پا و بازیکن محبوب کارلوس کیروش که در تفکرات ساپینتو جایی نداشت و کمتر به بازی گرفته می شد حالا با صحبت های جواد نکونام سرمربی جدید آبی پوشان در این تیم ماندنی شد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی جواد نکونام با این ۶ بازیکن استقلال | قلم قرمز بر روی این شش نفر

ابوالفضل جلالی مدافع کناری تیم فوتبال استقلال که همراه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان رفت، در جمع آبی پوشان ماندنی شد. این بازیکن که ابتدای حضور فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال آمد، در بدو حضور با مصدومیت و بدشانسی مواجه شد و به همین خاطر تقریبا یک فصل را از دست داد.

بعد از مجیدی، ریکاردو ساپینتو با وجود دعوت این بازیکن به تیم ملی به او اعتقادی نداشت و جلالی به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. همین موضوع باعث شد تا تنها یک روز بعد از پایان فصل او قراردادش را با آبی‌پوشان فسخ کند. با این حال او صبح امروز با نکونام نشستی را برگزار کرد و بدین ترتیب در استقلال ماندنی شد.

گفته می‌شد که جلالی در آستانه پرسپولیسی شدن قرار داشته است.

خرید تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال

تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال را از دیجی کالا با هر سایزی متناسب با خودتان به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید ( برای ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک کنید)

تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال
تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا