ورزشیپرسپولیس

فوری این مهاجم بلندقامت ملی پوش هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فوری این مهاجم بلندقامت ملی پوش هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا پیوستن شهاب زاهدی به پرسپولیس واقعیت دارد؟

شهاب زاهدی که سال های پیش در پرسپولیس فعالیت داشت و بعد از آن فوتبالش را در خارج از ایران دنبال می کرد هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم پوشکاش مجارستان دقایقی پیش برای مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد این باشگاه شد.

فیلم ورودی شهاب زاهدی مهاجم بلندقامت به باشگاه پرسپولیس را می بینید:

بیشتر بخوانید:

این هافبک ملی پوش از یحیی گل محمدی دو روز فرصت خواست تا به پرسپولیس بیاید

شهاب زاهدی (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او پس از عملکرد خوب در تیم ب باشگاه فوتبال پرسپولیس توسط علی دایی به تیم بزرگسالان منتقل شد ولی در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و به صورت قرضی به ماشین‌سازی رفت.

Snapinsta.app 355892379 828448261663251 7182025578746153403 n 1080

در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست. او عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر کاپ ایسلند شد.

پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا ایسلند داشت مورد توجه تیم سوون سامسونگ کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی تیم کره‌ای پس از اطلاع از محرومیت گذشته‌اش به دلیل دوپینگ، قراردادشان را با او فسخ کردند و در روز ۲۷ دی ماه زاهدی از این تیم جدا شد. او در سال ۲۰۱۹ به باشگاه اوکراینی المپیک دونتسک پیوست و دو سال برای این تیم به میدان رفت. زاهدی در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زوریا لوهانسک انتقال یافت.[

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33144

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا