پرسپولیسورزشی

رونمایی رسمی از خرید این مهاجم پرسپولیس به روز شنبه افتاد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره رونمایی رسمی از خرید این مهاجم پرسپولیس به روز شنبه افتاد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

رونمایی رسمی شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس چه روزی است؟

شهاب زاهدی مهاجم بلندقامت تیم ملی فوتبال ایران دیروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود ولی خبری از عقد رسمی قرارداد منتشر نشد.

حتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای کوتاه و طنز به خبرنگاران گفته بود که شهاب زاهدی دلش برای باشگاه تنگ شده بود و به اینجا آمده تا یک سری به ما بزند.

بیشتر بخوانید:

فیلم صحبت های درویش درباره شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را ببینید

روز گذشته شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، روز گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت. پس از خروج او از باشگاه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و از بستن قرارداد با این بازیکن خبر داد اما عکسهایی از این بازیکن با لباس پرسپولیس منتشر نشد.

گفتنی است قرارداد شهاب زاهدی روز گذشته با باشگاه پرسپولیس رسما بسته‌ شد و حتی عکس‌های مربوط به رونمایی هم گرفته شد اما چون زاهدی تا روز جمعه تحت قرارداده باشگاه قبلی خود سات، منتشر کردن عکس‌ها و رسانه‌ای شدن قراردادش غیرقانونی محسوب می شود.

گفتنی است زاهدی روز شنبه قراردادش با باشگاه سابقش به اتمام می رسد و بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و باشگاه پرسپولیس رسما از او رونمایی خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا