پرسپولیسورزشی

گل محمدی تکلیف محمد عمری را مشخص کرد | پدیده پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره گل محمدی تکلیف محمد عمری را مشخص کرد | پدیده جوان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مقصد بعدی محمد عمری پدیده پرسپولیس مشخص شد

محمد عمری یکی از پدیده های فصل گذشته پرسپولیس و لیگ برتر فوتبال کشورمان بود. او در مقطعی از بازی های فصل قبل به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان می رفت.

البته بعد از مصدومیت وی دیگر فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد و حتی به عنوان بازیکن تعویضی نیز نتوانست خود را به گل محمدی ثابت کند.

با این حال از گوشه و کنار خبر می رسد که پدیده جوان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرده است و می خواهد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

متن خداحافظی احساسی این مهاجم پرسپولیس با هم تیمی های خود

محمد عمری پدیده تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بود و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل محسوب می‌شد.

این بازیکن دو فصل قبل به تیم بزرگسالان اضافه شد و اولین بازی اش را در لیگ بیست و یکم برای تیم بزرگسالان انجام داد اما فصل قبل توانست در تیم تحت هدایت گل محمدی شکوفا شود.

او در لیگ بیست و دوم در پرسپولیس به گزینه اول گل‌محمدی برای تعویض تبدیل شد و حتی پس از جدایی یورگن لوکادیا به ترکیب اصلی رسید. او عملکرد خوبی داشت و گل‌های موثری هم به ثمر رساند تا خیلی‌ها او را پدیده نو ظهور فوتبال ایران بدانند اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او دوباره به روی نیمکت تبعید شد.

در همین راستا زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی عمری در پایان فصل به گوش رسید و حتی شنیده شد که این بازیکن ممکن است به صورت قرضی به تیم دیگری برود اما یحیی گل‌محمدی در مورد این بازیکن تصمیمش را گرفته و خواستار حفظ او در پرسپولیس است.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا