اخبار مهم و فوریاقتصادی

عرضه اولیه بعدی در تیر 1402 مشخص شد | آیا خرید این سهم ارزش دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عرضه اولیه بعدی در تیر 1402 مشخص شد | آیا خرید این سهم ارزش دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

اطلاعیه درج نماد عرضه اولیه ناما

عرضه اولیه بعدی در تیر 1402 مشخص شد
عرضه اولیه بعدی در تیر 1402 مشخص شد

 بدین وسیله به اطلاع میرساند شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیاناما (سهامی عام) پس از احراز  کلیه شرایط پذیرش از تاریخ 1401/03/11 به عنوان دویست و هشتاد و یکمین نماد معامالتی (یکصد و هفتاد و پنجمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید.  

سایر اطلاعات به شرح زیر میباشد :  

تاریخ پذیرش: 1400/04/15 

نماد معامالتی: ناما  

گروه: خودرو و ساخت قطعات 

زیرگروه: قطعات یدکی و جانبی وسایل نقلیه موتوری  

کد: 3430 

شماره ثبت نزد سازمان: 11979 

تاریخ ثبت نزد سازمان: 1401/03/09 

 شایان ذکر است امیدنامه شرکت در بخش اوراق بهادار پذیرفته شده قابل مشاهده میباشد . همچنین  صورتهای مالی و سایر اطالعات شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیاناما(سهامی عام) از طریق  شبکه کدال  سیستم جامع اطلاع رسانی ناشران-سازمان بورس و اوراق بهادار   به نشانی https://www.codal.ir/ دسترس می باشد .  

  قیمت ارزشگذاری شده عرضه‌اولیه ناما

در ارزشیابی سهام شرکت آسیاناما از مدلهای تنزیل جریان نقدی آزاد سهامداران تنزیل سود تقسیمی، ارزشیابی نسبی و ارزشیابی داراییها استفاده شده است مطابق با جدول زیر ارزش سهام شرکت با استفاده از روش تنزیل جریان نقد آزاد سهامداران معادل ۶،۶۵۵،۸۵۷ میلیون ریال در روش تنزیل سود تقسیمی ۶،۷۲۱،۰۹۲ میلیون ریال ، با استفاده از روش ارزشیابی نسبی P/E معادل ۸۶۷، ۱۸۰، ۱۳ میلیون ریال و با استفاده از روش ارزشیابی داراییها ۱۴،۶۵۸،۵۹۱ برآورد شده است. وزن همه این روشها در ارزشگذاری صورت گرفته برابر فرض شده است.

ارزشگذاری سهم ناما
ارزشگذاری سهم ناما

با توجه به این جدول، در مجموع، ارزش سهام شرکت حدود 10/304/102 میلیون ریال و ارزش هر سهم آن با توجه به تعداد سهام منتشر شده شرکت در زمان ارائه گزارش ( 1/050/000/000  سهم ) حدود 9813 ریال تخمین زده می شود.

نتیجه گیری

این عرضه اولیه برای صندوق های سرمایه گذاری می باشد و برای عموم مردم نیست. البته روز کاری بعد از آن می توانید در صف خرید ثبت سفارش بزنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫8 دیدگاه ها

  1. هنوز کجایش را دیدی ؟
    بدنبال نوسانگیری نباش . مثلا چقدر می خ اهی از نوسانگیری سود کنی؟
    کسانی که اطلاعات دارند از نوسانگیری سود های هنگفتی گیرشان می اید .خودم به طور اتفاقی شاهد وشمال این نوسانگیری شدم صبح ۱۰۰۰تون هر سهمی را خریدم وفرداش همان سهم ۱۰۰۰تومنی شد ۱۶۰۰تومن سریع فروختم .ولی برکت نداشت چون ریشه ایی ودر عالم کائنات الوده بود .این هم از وضعیت بورس وسهام مان

  2. واقعا همینه ..
    یه کاری برا پولی که چند سال چیزی نمیشه خرید که داشتیم تو بورس و حی زمان میگذره بی ارزش میشه چه کنیم .. این دوره چرا تو بورس تاثیر نداره

  3. عرضه اولیه خوبیه شرکت میکنیم
    و تا حرکت بورس میریم سراغ تک سهم ها مثله غدشت و فروژ آبین

    2
    4
  4. سلام دوستان عزیزم اگر سپرده های قرض‌الحسنه نزد بانکها به سپرده معمولی تبدیل شودجلوی بسیاری از فسادهای بانکی گرفته میشود. قرض الحسنه نزد بانکها یکی از عوامل اصلی سوء استفاده مدیران بانکها می باشد. جواب به نیازمندیهای قرض‌الحسنه از طریق بنگاههای خیریه قابل تامین است.

    10
    1
    1. چرا کسی پاسخگوی ریزش های بورس نیست چرا در وضعیت قرمزی بورس و خروج پول با عرضه های اولیه ریزش ها را تشدید می کنند

      6
      2
      1. آره واقعا ناامید کننده اس توی هیچ بازاری در حال حاضر نمیشه درآمد و سود داشت پس چطور زندگی کنیم

        5
        0
        1. کلا ما مردم رو دولت محترم داره نابود می‌کنه و تامین اعتبار از دارایی مردم کار بسیار زشتی هستش

          5
          1
دکمه بازگشت به بالا