پرسپولیسورزشی

امروز شنبه روز شلوغ پرسپولیس است | کدام بازیکنان قرارداد می بند و تمدید می کنند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره امروز شنبه روز شلوغ در باشگاه پرسپولیس است | کدام بازیکنان قرارداد می بند و تمدید می کنند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

چه بازیکنانی امروز شنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر خواهند شد؟

بالاخره از اولین خرید باشگاه پرسپولیس به طور رسمی رونمایی شد و شهاب زاهدی بار دیگر پیراهن قرمز را به تن کرد. او که هفته پیش به باشگاه پرسپولیس رفته بود همان روز قراردادش را امضا کرده بود ولی به ملاحظاتی این قرارداد امروز شنبه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

عکس قرارداد رسمی شهاب زاهدی با پیراهن پرسپولیس با رضا درویش

خبر می رسد که امروز حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش نیز به باشگاه پرسپولیس بیایید و قراردادش را به ثبت برساند و با رضا درویش عکس یادگاری بگیرد.

از بین سعید عزت اللهی، رضا اسدی و یاسین سلمانی به قطع یک نفر پرسپولیسی خواهد شد و به زودی شاهد امضای قرارداد یکی از این سه نفر با پرسپولیس خواهیم بود.

سعید صادقی و عیسی آل کثیر نیز امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادشان را به مدت یک سال تمدید خواهند کرد.

از آن سو نیز مهلت پرداخت معوقات علیرضا بیرانوند نیز به اتمام رسیده است و این دروازه بان ملی پوش تهدید کرده است که اگر مبلغ قرارداد جدیدش را افزایش ندهند ناچار است که یکطرفه فسخ کنند و به تیم دیگری برود.

اولین پالس مثبت برای حل اختلاف بیرانوند و پرسپولیس/ «بیرو» به باشگاه می‌رود

◽️طبق شنیده‌ها، باشگاه پرسپولیس روز گذشته با علیرضا بیرانوند تماس گرفته و ظاهراً صحبت‌هایی نیز برای برطرف شدن اختلافات مطرح شده است. به همین دلیل قرار است بیرانوند امروز (شنبه) در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شود و با مدیران به گفت‌و‌گو بپردازد تا مشکل دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس حل شود.

◽️بیرانوند براساس آپشن‌های قراردادش حدود 8 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و تاکنون برای دریافت این طلب دو مرتبه اقدام به ارسال «نوتیس» رسمی به باشگاه پرسپولیس کرده است

روز شلوغ پرسپولیس فرارسیده است و باید منتظر ماند دید چه بازیکنان دیگری برای پیوستن به پرسپولیس در دستور کار باشگاه قرمزپوش قرار دارد

خرید پیراهن ورزشی مردانه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا