ورزشیاستقلال

چرا جواد نکونام مانع حضور سعید عزت اللهی در استقلال شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره چرا جواد نکونام مانع حضور سعید عزت اللهی در استقلال شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علت اینکه سعید عزت اللهی به استقلال نیامد چه بود؟

سرمربی جدید استقلال تهران به علت بالا بودن مبلغ رضایت نامه سعید عزت اللهی، قید حضورش را در استقلال زد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرآنلاین، جواد نکونام در اولین حضورش در تمرین استقلال در خصوص حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال به خبرنگاران گفته بود: این که خیلی ها بحث سقف قرارداد در استقلال را مطرح می‌کنند برای این است که به تیم ما ضربه بزنند تا خیلی از بازیکنان به تیم ما نیایند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ جنجالی دروازه بان سابق پرسپولیس به پیشنهاد قرارداد استقلال چه بود؟

هدف نکونام از این صحبت مذاکراتش با سعید عزت اللهی بود. سرمربی استقلال تصمیم داشت این بازیکن را جذب کند اما عزت اللهی اعلام کرد که 6 ماه دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و باید مبلغ سنگینی برای رضایتنامه وی پرداخت شود.

از طرفی نکونام اعلام کرد باشگاه استقلال مبلغ رضایتنامه او را پرداخت می‌کند اما خود این بازیکن هم باید از نظر مالی کمی عقب نشینی کند که البته رغبت چندانی از طرف لژیونر فوتبال ایران برای حضور در استقلال نشان داده نشد تا سرمربی استقلال به باشگاه اعلام کند با این شرایط قید حضور عزت اللهی را زده است.

پیشتر  نام سعید عزت‌اللهی، لژیونر فوتبال کشورمان، در لیست نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال قرار داشت.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33583

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا