ورزشی

دروازه بان ملی پوش یاغی جدید فوتبال می شود | پیشنهاد نجومی استقلال به این بازیکن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دروازه بان ملی پوش یاغی جدید فوتبال می شود | پیشنهاد نجومی استقلال به این بازیکن مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به علیرضا بیرانوند صحت دارد؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با یک پیشنهاد جدی از سوی باشگاه استقلال مواجه شده است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند در هفته‌های اخیر مشکلاتی بر سر دریافت مطالباتش با باشگاه پرسپولیس داشت، دیروز بعد از جلسه با رضا درویش به توافق رسید که به کارش در این باشگاه ادامه دهد اما این در حالی است که او یک پیشنهاد جدی از باشگاه رقیب دارد.

بیشتر بخوانید:

استوری جنجالی همسر سیامک نعمتی بر علیه یحیی گل محمدی غوغا به پا کرد

بر اساس اطلاعات موثقی که ایسنا به آن دست پیدا کرده است، علیرضا بیرانوند دیروز (شنبه) بعد از جلسه با رضا درویش، جلسه‌ای با حجت کریمی در دفتر شخصی او برگزار کرده و در این جلسه پیشنهاد جدی استقلال به بیرانوند ارائه شده است. در این جلسه باشگاه استقلال حاضر شده ۹۵ میلیارد تومان بابت دو سال به بیرانوند بپردازد اما این پیشنهاد با پاسخ مشخصی از سوی بیرانوند روبرو نشده است.

بیرانوند که امروز (یکشنبه) پانسمان سیمی فک خود را باز کرده و تمرین سبک را از هفته آینده آغاز می‌کند، هنوز پاسخی به استقلالی‌ها نداده است.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا