پرسپولیسورزشی

یحیی گل محمدی در آستانه استعفا از پرسپولیس | خبرهای بد پرسپولیس یکی پس از یکی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یحیی گل محمدی در آستانه استعفا از پرسپولیس | خبرهای بد پرسپولیس یکی پس از یکی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا خبر استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس واقعیت دارد؟

هواداران پرسپولیس که سال گذشته خبرهای شیرین و خوشایندی را از فصل نقل و انتقالات می شنیدند و روزهای خوب و خوشی را سپری کرده بودند حالا امسال عکس قضیه اتفاق افتاده است و هر روز خبرهای ناگوار و ناخوشایندی برای پرسپولیسی ها از راه می رسد.

شوک شبانه فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هواداران این تیم آسیایی را نگران کرده بود تا اینکه خبر شایعه استعفای یحیی گل محمدی از سوی دیگر زخم های هواداران را بیشتر کرده است.

شنیده می شود در جلسه فوری امروز دوشنبه پرسپولیس در ساعت ۱۱ یحیی گل محمدی نامه استعفای خود را تقدیم باشگاه خواهد کرد و از این سمت خداحافظی می کند.

بیشتر بخوانید:

تلفات فسخ قرارداد بیرانوند به پرسپولیس منجر به فوت یک هوادار در مشهد شد

یحیی گل‌محمدی که همچنان منتظر این است تا باشگاه شرایط انجام تمرینات پیش فصل را فراهم سازد، اکنون با ناامیدی بزرگی مواجه شده است.

دلایل او برای این ناامیدی کاملا مشخص است؛ از عدم توافق با دستیارانش تا بازیکنان باتجربه این تیم و در نهایت هم شوک بزرگی که علیرضا بیرانوند وارد کرده است.

مسئله‌ای که باعث شد تا یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد در جلسه امروز هیئت مدیره شخصا حضور داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات برای آماده‌سازی تیم قرار بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی استعفا می دهد و یا به خاطر مسائل تیمش به باشگاه می رود

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا