استقلالپرسپولیسورزشی

تور بزرگ استقلال برای مدافع پرسپولیس پهن شد | یاغی جدید به زودی معرفی می شود

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تور بزرگ استقلال برای مدافع پرسپولیس پهن شد | یاغی جدید به زودی معرفی می شود مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا خبر پیوستن فرشاد فرجی به استقلال صحت دارد؟

خبرهای بد و ناگوار برای پرسپولیسی ها امروز یکی پس از دیگری بر سرشان آوار می شود. حالا بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، خبر رسیده که است فرشاد فرجی به دنبال استقلالی شدن است.

جواد نکونام برای استحکام خط دفاعی خود به دنبال جذب فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرامی جنجالی علیرضا بیرانوند درباره استقلال

صبح امروز فوتبال ایران با خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس با شوک بزرگی روبرو شد. بیرانوند که از مدتها قبل با ارسال اخطار به باشگاه پرسپولیس به مدیریت این باشگاه خطر فسخ قراردادش را گوشزد کرده بود، با حضور در سازمان لیگ به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد. در این بین گفته می شود باشگاه استقلال پیشنهاد هنگفت ۹۵ میلیاردی به بیرانوند داده و این دروازه بان ملی پوش را هوایی کرده است.

این مطلب زیر را دنبال کنید:

یحیی گل محمدی در آستانه استعفا از پرسپولیس | خبرهای بد پرسپولیس یکی پس از یکی

حال روزنامه گل در چاپ امروز خود از علاقه جواد نکونام به فرشاد فرجی دیگر بازیکن پرسپولیس خبر داده است. به نظر می رسد نکونام که در نساجی با فرجی کار کرده دوباره به دنبال جذب شاگرد سابق خودش است. گفتنی است پرسپولیس در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی را در اختیار دارد و همچنین در تلاش برای جدب کنعانی زادگان است و جایگاه فرجی بیشتر از قبل در این تیم متزلزل شده است.

منبع: خبر ورزشی

هواداران در حال مطالعه خبر زیر:

سید حسین حسینی در راه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در راه استقلال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا