استقلالورزشی

رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال لو رفت | رکورد قرارداد در ایران شکسته شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال لو رفت | رکورد قرارداد در ایران شکسته شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال تهران چقدر است؟

شنیده های حاکی از آن دارد که میزان مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند در استقلال حدود 100 میلیارد تومان به مدت دو فصل باشد که هنوز قطعی نیست.

اگر این اتفاق بیفتد در تاریخ نقل و انتقالات فوتبال ایران بی سابقه بوده است و رکورد میزان پرداختی به یک بازیکن شکسته می شود.

بیشتر بخوانید:

تماس فوری سرمربی به علیرضا بیرانوند | سریع به تیم ملحق شو

علیرضا بیرانوند صبح امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرد. این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده بود که تایید نشد.

با این همه برخی منابع گزارش داده‌اند که بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده که این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد.

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

منبع: فارس

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا